تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مترجم جدید کارلوس کی‌روش کیست؟/بهروز زنجانی معروف به بوروس!

مترجم جدید کارلوس کی‌روش کیست؟/بهروز زنجانی معروف به بوروس!

ورزش > فوتبال ملی - با برکناری آرین قاسمی، فرد جدیدی مترجم سرمربی تیم‌ملی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کی روش آرین قاسمی را هم از تیم ملی کنار گذاشت تا حالا مترجم جدید برای خود بگیرد. خیلی ها مترجم جدید این مربی را نمی شناسند و نمی دانند او کیست. این فرد بهروز زنجانی نام دارد که به «بوروس» معروف است. او در گذشته هم کنار تیم ملی بوده و گهگاه هم هماهنگی هایی را انجام داده است. زنجانی در اردوی سال گذشته تیم ملی در پرتغال هم حضور داشت. او در گذشته رابطه بسیار نزدیکی با امید نمازی دستیار سابق کی روش داشت اما به ناگهان رابطه آنها تیره و تار شد. زنجانی رابطه نزدیکی با کارلوس کی روش دارد.

252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مترجم جدید کارلوس کی‌روش کیست؟/بهروز زنجانی معروف به بوروس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..