تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‍ كشف بيش از 800 كيلو غذای حيوانات خارجی قاچاق

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رییس اداره‌ مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گیلان گفت: در پی دريافت گزارش مردمي مبنی بر توزيع غذای حيوانات خارجی قاچاق در سطح شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.  

سرهنگ علی یوسفی با بيان اينكه ماموران پس از اطلاع از صحت موضوع، با تعقيب سرنخ‌ها موفق به شناسايی متهم شدند، تصريح كرد: در بازرسی از انبار متعلق به اين متهم، 182 گوني به وزن 823 كيلوگرم  انواع مواد غذايی حيوانات خارجی قاچاق كشف و ضبط شد.  

وی در ادامه تصریح کرد: ارزش كالاي كشف شده 120 ميليون و 500 هزار ريال است، خاطرنشان كرد: در اين پرونده يك متهم 40 ساله دستگير و براي تكميل پرونده به مقام قضايی معرفی شد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‍ كشف بيش از 800 كيلو غذای حيوانات خارجی قاچاق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..