تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین ویدیو از گلکسی اس ۸ که نشان می‌دهد در بنچمارک AnTuTu امتیاز ۲۰۵,۰۰۰ را کسب کرد

به شدت منتظر رونمایی از گلکسی اس ۸ هستیم. دستگاهی کاملا حساس که می‌تواند پرچمدار برنده این شرکت کره‌ای باشد. در یک ویدیو منتشر شده از گلکسی اس ۸ شاهد هستیم که  این دستگاه توانسته است به امتیاز بیش از ۲۰۵,۰۰۰ دست پیدا کند. بد نیست اشاره کنیم که آیفون ۷ با امتیاز ۱۸۱,۸۰۷ در بالای لیست جایگاه خودش را محکم در دست گرفته است. در ادامه همراه باشید.

اگر به لیست بهترین های ان تو تو بروید، در بالای لیست وان پلاس ۳ تی با کسب امتیاز ۱۶۲,۴۲۳ حکمرانی می‌کند. پس با نگاهی ساده اگر امتیاز گلکسی اس ۸ را با این دستگاه مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد که چه میزان قدرت پردازش در این نسل افزایش پیدا کرده است. البته این امتیاز را باید مدیون استفاده از اسنپدراگون ۸۳۵ و یا اگزینوس ۸۸۹۵ باشیم. به هر حال این را هم در نظر بگیرید که واقعا دستگاه‌های سال گذشته هنوز به خوبی از پس اپلیکیشن‌های موجود بر می‌آیند اما بر روی کاغذ و برای نشان دادن قدرت همه چیز متفاوت است.

گلکسی اس ۸ در تاریخ ۹ فروردین رونمایی خواهد شد. به نظر شما این دستگاه در تجربه کاربر چه میزان موفق خواهد بود؟

لینک کوتاه:

phonearena



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین ویدیو از گلکسی اس ۸ که نشان می‌دهد در بنچمارک AnTuTu امتیاز ۲۰۵,۰۰۰ را کسب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..