تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیابان های ژاپن پوشیده از ساکورای صورتی +تصاویر

 پیک نیک زیر درخت ساکورا از دیر باز به یکی از رسوم مردم ژاپن تبدیل شده است که به آن هانامی گویند. واقعیت این است که شکوفه گیلاس جزء جدایی ناپذیر هنر باستانی ژاپن است و نقش پرنگی را در فرهنگ و تاریخ این کشور بر عهده دارد. هر چند این درخت، بومی کشور های چین و کره نیز هست اما آن را به عنوان نماد ژاپن می شناسند.

این شکوفه ها سطح خیابان ها و رودخانه های کشور ژاپن را آن چنان استتار می کند که گویی با سنگ فرشی صورتی آن ها را پوشانده اند.

خیابان های ژاپن پوشیده از ساکورای صورتی خیابان های ژاپن پوشیده از ساکورای صورتی خیابان های ژاپن پوشیده از ساکورای صورتی خیابان های ژاپن پوشیده از ساکورای صورتی خیابان های ژاپن پوشیده از ساکورای صورتی خیابان های ژاپن پوشیده از ساکورای صورتی خیابان های ژاپن پوشیده از ساکورای صورتی خیابان های ژاپن پوشیده از ساکورای صورتی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیابان های ژاپن پوشیده از ساکورای صورتی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..