تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح توسعه ی بیمارستان قائم (عج) مشهد

اجرای طرح توسعه ی بیمارستان قائم (عج) مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد یزدان پناه با اشاره به بازدید استاندار خراسان رضوی از روند اجرای طرح توسعه ی بیمارستان قائم (عج) مشهد، عنوان کرد: این پروژه با مساحتی بالغ بر ٢٥ هزار متر مربع از شهریور ماه امسال طی دو قرارداد به شرکت همیار سازه توس به عنوان واحد عمرانی سازمان همیاری شهرداری های استان واگذار شده است.
وی افزود: تاکنون حدود ٥ هزار متر مربع از این پروژه که شامل ٦ بخش از بیمارستان می باشد برای اجرا و انجام عملیات بازرسازی هتلینگ در اختیار شرکت همیار سازه قرار گرفته است که از این میزان حدود ٣هزار و ٥٠٠ متر مربع شامل ٤ بخش از بیمارستان تکمیل و تحویل شده و در حال بهره برداری است.
مدیر عامل شرکت همیار سازه توس، ادامه داد: خوشبختانه این پروژه با استقرار بالغ بر ٢٠٠ نفر پرسنل شرکت و پیمانکاران و همچنین استفاده از کلیه تجهیزات و ماشین آلات لازم، بدون وقفه در حال اجرا است.
وی بیان کرد: امیدواریم با ادامه این روند، درصورت رفع محدودیتهای موجود در بیمارستان به خاطر وجود بیماران در بخش های فعال و تحویل به موقع بقیه بخش ها، بتوانیم شاهد اتمام آن در پایان سال آینده باشیم.
یزدان پناه با بیان اینکه عملیات بازسازی این پروژه به صورت صددرصدی انجام می شود، گفت: همه تاسیسات زیربنایی در پروژه به صورت کامل بازسازی خواهد شد و بالغ بر ٩٨ درصد از مصالح و مواد اولیه مصرفی در آن از تولیدات داخلی استفاده می شود.
وی با اشاره به افزایش سطح رضایت مندی بیماران، همراهان و پرسنل بیمارستان پس از اقدامات انجام شده در بخش های بازسازی شده، بیان کرد: پروژه هتلینگ بیمارستان قائم (عج) به عنوان یک اقدام ارزشمند در شهر مقدس مشهد در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در رفع حداکثری دغدغه های بیماران و همراهانشان در محیط های درمانی و با دستور وزارت بهداشت در حال اجراست که امیدواریم به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه عمرانی با استفاده از توان حداکثری خود و سازمان همیاری در این مهم موفق و موثر عمل کنیم.
انتهای پیام// ف ج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح توسعه ی بیمارستان قائم (عج) مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..