تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهدای کتاب "عارفان مبارزه ج&am

اهدای کتاب به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این کتاب که به بازخوانی گوشه هایی از اندیشه های امام خمینی(ره) و شهید مطهری می پردازد، با هدف توجه دادن فعالان فرهنگی به مبانی اندیشه اسلامی و مبانی معرفتی امام خمینی(ره) و دعوت به معرفت افزایی بیشتر از سوی موسسه جوانان آستان قدس رضوی در 36 صفحه با تیراژ 4 هزار نسخه به چاپ رسیده است.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: "اگر اندیشه رهبر کبیر انقلاب را در عرفان و جهاد پیگیری می کردیم، آیا امروز اوضاع دختران جوان و پسران در فضای کشور این چنین بود؟"

از اهداف دیگر این کتاب، انس گیری فعالان فرهنگی جوان، مومن و انقلابی با آثار و اندیشه امام خمینی(ره) و افزایش توجه به ضرورت جهاد اکبر در بین قشر دانشجو است که در مقدمه کتاب به آن اشاره شده است.

برخی از عناوین بخش های مختلف این اثر عبارتند از: علوم معنوی و فعالیت های اجتماعی، ادعیه انسان ساز، خودسازی و جامعه سازی، مالیخولیای خدمت به جامعه و غفلت از خودسازی و...

انتهای پیام// ا ه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهدای کتاب "عارفان مبارزه ج&am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..