تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های استان/ با تخلفات رانندگی برخورد قاطع می‌شود

ساعت: 13:54 منتشر شده در مورخ: 1395/12/28 شناسه خبر: 1067114

رییس پلیس راه استان قزوین از ترافیک نیمه سنگین و روان در آزاد راه‌های استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نصرالله بیگلری رییس پلیس راه استان در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به روزهای پایانی سال و آغاز مسافرت‌های نوروزی اظهارکرد: لاین شمالی آزاد راه قزوین- کرج ، قزوین- رشت و قزوین – زنجان دارای ترافیک نیمه سنگین اما روان است و در سایر محور های استان تردد عادی می‌باشد.

این مسوول افزود: بنا به پیش‌بینی سازمان هوا شناسی نیز از امروز تا پایان روز یکشنبه ( ۳۰ اسفندماه) بارش نزولات آسمانی را خواهیم داشت که در پی آن لغزندگی محورها پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جوی، رعایت هر چه بیشتر نکات ایمنی از جمله سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی برای جلوگیری از حوادث ناخوشایند از سوی رانندگان توصیه می‌شود.

احتمال بارش و لغزندگی در محورهای استان

رییس پلیس راه استان گفت: مسافران قبل از سفر اطلاعات راه‌ها و وضعیت جوی و ترافیکی را از مرکز مدیریت راه‌های کشور از طریق تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ -۰۲۱ دریافت کنند.

بیگلری در پایان با اشاره به اینکه پلیس بدون اغماض با تخلفات رانندگی برخورد قاطع خواهد کرد افزود: رانندگان حتما قبل از سفر با مزاجعه به سایت ۱۲۰ راهور از وضعیت خلافی و گواهینامه مطلع و با اطمینان از عدم نمره منفی وخلافی بالای یک میلیون با خاطری آسوده و با احترام به قانون سفر خوبی را در کنار خانواده تجربه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های استان/ با تخلفات رانندگی برخورد قاطع می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..