تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیأت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهرستان قزوین انتخاب شد

ساعت: 13:54 منتشر شده در مورخ: 1395/12/28 شناسه خبر: 1067107

با حضور فرماندار، هیأت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهرستان قزوین انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ جلسه انتخاب هیات اجرایی شورای اسلامی شهرستان قزوین روز گذشته(جمعه) با حضور اعضای هیات اداری اجرایی و هیات نظارت شهرستان تشکیل و نمایندگان معتمد هیات اجرایی انتخاب شدند.

سید علی موسوی فرماندار قزوین در این جلسه با اشاره به لزوم امانت داری کارگزاران و مجریان و ناظران انتخابات گفت: انتخابات حق مردم است و هیچکس حق ندارد اهداف جریانی و سیاسی خود را در جریان برگزاری انتخابات دخیل کنند.
موسوی افزود: در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی تلاش کردیم تا بدون ضعف و با لحاظ تمام موارد قانونی انتخابات را برگزار کنیم که اتفاقا انتخاباتی سالم و بدون مشکل برگزار شد و هیچکس شکایتی از روند برگزاری انتخابات نداشت.
در ادامه معتمدین حاضر در جلسه، هشت نفر اعضای اصلی را با رای مخفی انتخاب کردند:
- حمید ره انجام
- حسین آقا علیخانی
- محمد زاجکانی ها
- سید عبدالعظیم موسوی
- محمد حسین نعیم
- ناصر غیاثوند
- محمد ترینیا
- هادی تبسمی
افراد ذیل به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند
- علی حیدری
- حسین گروسی
- محمد علی حضرتی ها
- یوسف کرمی
- وحیده حقیقی
داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند
گفتنی است؛ داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا جهت پیش ثبت نام به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.
پیش ثبت نام از روز چهارشنبه مورخ 25/12/1395 با دریافت مدارک و انجام روال فرایند مورد نظر شروع شده است؛ ضمنا قیمت انجام این خدمت مبلغ 187،000ریال(دویست هزار ریال) با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیأت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهرستان قزوین انتخاب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..