تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار 54 مبلغ در مناطق محروم زنجان/نگاه تکلیفی به مسائل دینی و اعتقادی باید ویژگی بارز مبلغین باشد

ساعت: 14:23 منتشر شده در مورخ: 1395/12/28 شناسه خبر: 1066910

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان از استقرار 54 مبلغ در مناطق محروم استان زنجان خبر داد و گفت: نگاه تکلیفی به مسائل دینی و اعتقادی باید ویژگی بارز مبلغین باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین مسعود صفی یاری امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه مبلغین موظف اند آسیب های اجتماعی رایج در منطقه استقرار خود را شناسایی و با ارائه راهکارهای اسلامی در صدد کاهش یا رفع آن ها برآیند، اظهار کرد: اثربخشی مهمترین مولفه در ارزیابی عملکرد روحانیون مستقر است.

وی با اشاره تهاجم همه جانبه فرهنگی از سوی دشمن افزود: ائمه اطهار (ع) در برابر تمام مسائلی که با اصول انسانی و الهی تناقض داشت، روحیه ای مبارز گرانه داشتند. مبلیغن نیز به پیروی از این بزرگواران باید با عزمی راسخ و آگاه به مسائل دینی، اعتقادی و سیاسی در سنگر جنگ نرم دشمن مبارزه کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مبلغین مستقر در مناطق محروم استان جوان هستند عنوان کرد: حضور مبلغ جوان مزیتی بزرگ در منطقه استقراری است چراکه مبلغین جوان میتوانند در برقراری ارتباط با جوانان موفق عمل کنند.

حجت الاسلام صفی یاری اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در روز پر خیر و برکت میلاد بانوی نمونه عالم حضرت زهرا(س) مبلغین باید برای تبیین و معرفی ابعاد شخصیتی آن حضرت تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد:  حضرت فاطمه زهرا (س) علاوه بر اینکه زن نمونه ای برای فرزندان و همسر خود بود جهادگری شجاع در عرصه دفاع از ولایت و آرمان های اسلامی یودند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در پایان با بیان اینکه نگاه تکلیفی به مسائل دینی و اعتقادی باید ویژگی بارز مبلغین مستقر باشد، خاطرنشان کرد:در حال حاضر 54 مبلغ در مناطق محرم استان مستقر هستند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار 54 مبلغ در مناطق محروم زنجان/نگاه تکلیفی به مسائل دینی و اعتقادی باید ویژگی بارز مبلغین باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..