تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم تحویل سال در امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار می شود/ اجرای طرح آرامش بهاری برای هفتمین سال در زنجان

ساعت: 14:23 منتشر شده در مورخ: 1395/12/28 شناسه خبر: 1066921

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری مراسم تحویل سال در امامزاده سید ابراهیم (ع) خبر داد و گفت: این برنامه به صورت مستقیم از شبکه اشراق پخش می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مهرزنجان، حجت الاسلام احمد نیکنام ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا و روز مادر با اشاره به برگزاری طرح ملی آرامش بهاری در کنار بقاع متبرکه، افزود: امسال هفتمین سال است که این طرح در کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ابلاغی که از طرف مقام معظم رهبری به صورت زبانی بیان شده که "امامزادگان باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند"، گفت: در سراسر کشور امامزاده ها مورد توجه قرار گرفته و هر سال برای پذیرایی از میمانان نوروزی آماده می شوند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه ایام بهار اوج مسافرت ها است، تصریح کرد: فلذا این طرح در بهار برگزار می شود.

حجت الاسلام نیکنام با اشاره به اینکه در 37 بقعه پذیرای مهمانان نوروزی خواهیم بود، گفت: 9 خیمه معرفت برپا و هفده مبلغ قرآنی در این خیمه ها فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از خیمه ها در ورودی شهر زنجان برپا می شود، تصریح کرد: خیمه دیگر در محل امامزاده سید ابراهیم (ع) برپا می شود.

وی از استقرار مبلیغین از 28 اسفند ماه خبر داد و تصریح کرد: مبلیغن اعزامی از شهر مقدس قم، دوره های لازم را گذرانیده اند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با شاره به اینکه مراسم تحویل سال در امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار می شود، تصریح کرد: این برنامه به صورت مستقیم از شبکه اشراق پخش می شود.

حجت الاسلام نیکنام از برگزاری مراسم تحویل سال در 45 بقعه خبر داد و گفت: امامزاده شناط ابهر، قیدار النبی و امامزاده هاشم عوف طارم از جمله امامزادگانی است که مراسم تحویل سال در آنها برگزار می شود.

 انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم تحویل سال در امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار می شود/ اجرای طرح آرامش بهاری برای هفتمین سال در زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..