تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زن در نهاد خانواده نقش محوری دارد /برگزاری جشن میلاد کوثر در خدابنده+تصویر

ساعت: 09:54 منتشر شده در مورخ: 1395/12/28 شناسه خبر: 1066741

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده در جشن کوثر که در سالن همایش مدرسه شکوه شهر قیدار برگزار شد گفت: زن در نهاد خانواده نقش محوری دارد و هر چقدر بانوان به ارزش های حضرت زهرا خود را آراسته ‏کنند نقشی ماندگار تر در تربیت نسل های آینده خواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،به مناسبت میلاد دخت مکرم نبی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن باهمت حوزه بسیج دانش آموزی حضرت رقیه(س)شهر قیدار با حضور واحدهای مقاومت اسوه،کارو دانش،ولیعصر(عج) و شکوه در سالن همایش مدرسه شکوه برگزار شد.
در این جشن حجت الاسلام بیگدلی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده ضمن تبریک میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: زنان جامعه امروز ما باید صبر، گذشت و ساده زیستی آن بزرگ بانوی اسلام را الگوی خود سازند.

وی افزود: زن در نهاد خانواده نقش محوری دارد و هر چقدر بانوان به ارزش های حضرت زهرا خود را آراسته ‏کنند نقشی ماندگار تر در تربیت نسل های آینده خواهند داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده ادامه داد: زنان و بانوان جامعه ایران اسلامی باید تمام همت و تلاششان آن باشد که سیره و روش حضرت فاطمه زهرا (س) را در سطح جامعه گسترش دهند.

وی به نقش حساس بانوان در خانواده‌ها  اشاره کرد و گفت: بانوان نقش مهمی در تربیت فرزندان و سلامت خانواده‌ها ایفا می‌کنند.

حجت الاسلام بیگدلی به نقش و مقام زنان و مادران در جامعه اشاره کرد و گفت: نقش و جایگاه زن در دین اسلام برجسته است و تمامی آحاد مردم و مسئولان باید به جایگاه زنان و مادران این مرز و بوم  توجه خاص و ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه  اسلام زن را به عنوان مسئله مهم زندگی و حیات انسانی در مسائل اجتماعی، اخلاقی می داند و از او به عنوان عضوی موثر در جامعه نام می برد افزود: زن در دین اسلام از ارزش و جایگاه بسیار رفیعی برخوردار است بطوریکه آیات قرآن  و سیره رسول گرامی اسلام(ص) این موضوع را به وضوح نشان می دهد.

حجت الاسلام بیگدلی ارزش و جایگاه زن مسلمان را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: تربیت نسلی سالم بزرگترین رسالت و در اولویت اول وظیفه مادران و زنان مسلمان در جامعه است.

قرائت قرآن،سرود ملی،اجرای کلیپ،گروه نمایش پیش دبستانی آرمان با موضوع خروس و روباه،اجرای سرود خواهران دانش آموز و مولودی سرائی مداح اهل بیت حسن محمدی و اجرای مسابقه فاطمه شناسی از دیگر برنامه های این جشن بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زن در نهاد خانواده نقش محوری دارد /برگزاری جشن میلاد کوثر در خدابنده+تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..