تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشرفت ۸۵ درصدی احداث بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب

ساعت: 17:44 منتشر شده در مورخ: 1395/12/28 شناسه خبر: 1067268

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: کار احداث بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) از پیشرفت ۸۵ درصدی برخوردار است و با ادامه این روند در اردیبهشت ماه سال ۹۶ شاهد افتتاح این بیمارستان خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با بیان اینکه بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب از پیشرفت ۸۵ درصدی برخوردار است، اظهار کرد: کار احداث این بیمارستان در دو طبقه به اتمام و تقریبا به مراحل پایانی رسیده و تنها نصب سقف کاذب، کف و محوطه سازی مانده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه پیش از اینکه قول اتمام این بیمارستان در نیمه نخست سال ۹۶ داده شده بود، افزود: در صورت ادامه این روند، ان شالله در اردیبهشت ماه سال ۹۶ شاهد افتتاح این بیمارستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه با تکمیل بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میزان نرم تخت بیمارستانی در این شهرستان افزایش می یابد، گفت: هم اکنون میانگین تخت بیمارستانی در میاندوآب به ازای هر هزار نفر ۰/۹ است که با اضافه شدن تخت های بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) به ۱/۱ تخت به ازای هر هزار نفر می رسد.

حیدری تصریح کرد: قدم های خوبی برای ارتقا سطح سلامت، درمان و خدمات پزشکی برداشته شده و پروژه هایی در دست اجراست که با اتمام این پروژه ها و افتتاح آنها، شاهد تحول عظیم دیگری در بخش درمان در جنوب آذربایجان غربی خواهیم بود.

گفتنی است میاندوآب قطب درمان در جنوب آذربایجان غربی است و این امر لزوم توجه بیشتر و تجهیز و افزایش امکانات در این شهرستان را می رساند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشرفت ۸۵ درصدی احداث بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..