تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروهای انقلاب قدر هم را بدانند، زمان دعوا گذشته/ مرگ عربستان با اعزام نیرو به سوریه حتمی است

ساعت: 16:21 منتشر شده در مورخ: 1395/12/28 شناسه خبر: 1067216

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای انقلاب قدر هم را می دانند و زمان دعوا ، زمان ایما و اشاره معنی دار گذشته و باید قدر هم را بدانیم و فضا را برای وحدت و همدلی آماده کنیم، چرا که از یکی بودن ضرر نخواهیم دید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر،  جهانبخش محبی نیا در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با اشاره عملکرد ها و اقدامات انجام گرفته در سال ۹۵، اظهار کرد: تدوین برنامه ششم توسعه و بودجه سال ۹۶ از اهم اقداماتی بود که حاصل کار دولت و مجلس است.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران اسلامی، امروز امن ترین کشور دنیاست، افزود: اقداماتی که در کشورهای دنیا صورت می گیرد و تلاش های پیچیده ای هم توسط دشمنان برای خدشه دار شدند امنیت در ایران اسلامی، انجام شد که با هوشیاری نیروهای امنیتی و نظامی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و نعمت ولایت، الان در نقطه ای هستیم که راحت می توان ادعا کرد که امن ترین کشور هستیم.

وی با اشاره به شیطنت ها و تحریم های دشمنان، گفت: علی رغم همه این مشکلات، در پرداخت ها و کارهای عمرانی قابل قبول داشتیم که اینها به معنی نداشتن مشکل نیست.

محبی نیا به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اوایل سال آینده اشاره و با بیان اینکه ان شالله انتخابات سالم و باشکوهی برگزار خواهیم کرد، تصریح کرد: من فکر می کنم با اغماضی که خواهیم کرد، مردم به این حد بلوغ رسیده اند که حاصل انتخاب مردم را محترم بشمارند که این به منزله دین و عقلانیت و حق الناس است.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی به موضوعات منطقه ای اشاره و با بیان اینکه در خبرها آمده است که عربستان آمادگی اعزام نیرو به سوریه را دارد، اظهار کرد: این موضوع و اشتباه استراتژیک مهلکه ای برای عربستان خواهد بود و اگر این کار را انجام دهند، مرگ عربستان دیگر حتمی خواهد بود.

وی هم چنین با تاکید بر اینکه نیروهای انقلاب قدر هم را می دانند، افزود: زمان دعوا ، زمان ایما و اشاره معنی دار گذشته و باید قدر هم را بدانیم و فضا را برای وحدت و همدلی آماده کنیم، چرا که از یکی بودن ضرر نخواهیم دید.

محبی نیا با بیان اینکه عزت، نجات، ماندگاری و سیادت، تولید و اقتصاد ما همه در وحدت است این یعنی اینکه همه حرف خود را بزنند اما وقتی کسی مسئول است، او را به عنوان مسئول باورکنیم و خیر انقلاب نیز در این است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروهای انقلاب قدر هم را بدانند، زمان دعوا گذشته/ مرگ عربستان با اعزام نیرو به سوریه حتمی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..