تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفتر ثبت طلاق در عجب شیر ایجاد شد

ساعت: 16:21 منتشر شده در مورخ: 1395/12/28 شناسه خبر: 1067141

نخستین دفترخانه ثبت طلاق در شهرستان عجب شیر در دفترخانه ثبت ازدواج شماره8 این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد زاهدی در گفتگو با فرهنگ عجب شیر گفت :یکی از دلایل عدم رغبت سردفتران در عجب شیر به ایجاد دفتر ثبت طلاق پیشینه فقهی و مذمت دین اسلام در خصوص واقعه طلاق است.

رییس اداره ثبت احوال عجب شیر ادامه داد: قبح طلاق از نظر شرع و اخلاق اسلامی بر کسی پوشیده نیست اما عدم ثبت این واقعه نه تنها منجر به کاهش آمار این واقعه نمی‌شود بلکه بلکه باعث ایجاد نقص در سیستم آمارگیری خواهد شد.

وی با تقدیر از تلاش های فرماندار شهرستان در ایجاد این دفترخانه اظهار کرد : نبود این دفترخانه باعث می شد تا مردم به شهرستان های همسایه مراجعه کنند ودر ثانی آمار طلاق شهرستان در سالهای گذشته غیر واقعی ثبت شود.

زاهدی افزود :  این اداره تنها وظیفه جمع‌آوری آمار وقایع چهارگانه را دارد و برای انجام این وظیفه قانونی از مشارکت شهرداری‌ها و شبکه‌های بهداشت و درمان در ثبت واقعه‌های فوت و ولادت استفاده می‌کند و ثبت واقعه‌های ازدواج و طلاق نیز باید بر اساس دریافت اعلامیه‌های دفاتر ثبت ازدواج و طلاق که زیرمجموعه قوه قضاییه هستند، انجام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفتر ثبت طلاق در عجب شیر ایجاد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..