تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع 5هزار اصله نهال توت اصلاح شده در شهرستان

ساعت: 09:32 منتشر شده در مورخ: 1395/12/28 شناسه خبر: 1066815

مدیر جهادکشاورزی مانه و سملقان از توزیع 5 هزار اصله  نهال توت اصلاح شده بین نوغانداران مانه و سملقانی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری آشخانه، نظام دوست مدیر جهادکشاورزی مانه و سملقان گفت: 5 هزار اصله  نهال توت اصلاح شده بین نوغانداران مانه و سملقانی توزیع شده است که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ اصله  به مرکز خدمات ترویج کشاورزی و ۲ هزار و ۵۰۰ اصله  هم به خدمات ترویج کشاورزی عشق آباد تحویل داده شده است.

وی افزود: این تعداد از نهال توت اصلاح شده قرار است در روستاهای گزباشی، امند، گرماب، دالق تپه، کلاته بز، قره قانلو، اینچه سفلی، گرکز، کوشکی ترکمن، کوشکی راجی، دشتک سفلی، شاه توت، خرتوت، کهنه جلگه و عشق آباد کاشته شود.

انتهای پیام/ ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع 5هزار اصله نهال توت اصلاح شده در شهرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..