تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آژانس امنیت ملی آمریکا: اتهام جاسوسی انگلیس از ترامپ کاملاً مزخرف است

فارس:  «ریچارد لجت» معاون رئیس آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) در مصاحبه روز شنبه (امروز) با شبکه «بی بی سی» تصریح کرد که اتهاماتی مبنی بر اینکه سازمان جاسوسی انگلیس در حین مبارزات انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا از «دونالد ترامپ» جاسوسی کرده است، «کاملاً مزخرف» است.

ترامپ همچنان بر ادعاهای ثابت‌ نشده خود مبنی بر اینکه دولت «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا در حین مبارزات انتخاباتی 2016، تماس‌های تلفنی وی را شنود کرده است، پایبند است.

روز پنجشنبه هفته گذشته، سخنگوی ترامپ به نقل از یک گزارش رسانه‌ای مدعی شد که سازمان جاسوسی انگلیس پشت این جاسوسی‌ها بوده است.

لجت با اینحال تأکید کرد که این ایده که انگلیس در جاسوسی از ترامپ دست داشته است، احمقانه‌ است و گفت: «این اظهارات در واقع نشان می‌دهد که هیچ فهمی از چگونگی عملکرد سازمانهای جامعه اطلاعاتی وجود ندارد. این اظهارات کاملاً حقیقت سیاسی اینکه آیا دولت انگلیس با چنین چیزی موافق است را نادیده می‌گیرد».

وی ادامه داد با توجه به هزینه‌های بالقوه‌ای که وجود دارد، دولت انگلیس هیچ نفعی از جاسوسی کردن از ترامپ نمی‌برد.

لجت که قرار است به زودی بازنشسته شود، گفت: «این اظهارات کاملاً احمقانه است».

ترامپ اوایل ماه جاری در یک پیام توییتری مدعی شد که اوبا در حین انتخابات ریاست‌جمهوری 2016، تماس‌های تلفنی وی را شنود کرده است ولی هیچ‌گونه شواهدی در این زمینه ارائه نکرد و سخنگوی اوباما این ادعاها را جعلی خواند.

«اندرو ناپولیتانو» تحلیلگر فاکس‌نیوز روز سه‌شنبه، ستاد ارتباطات دولت انگلیس (GCHQ) که عملکرد آن همچون آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) است، به اوباما در جاسوسی از ترامپ کمک کرده است.

ستاد ارتباطات دولت انگلیس اعلام کرد که ادعای کمک به جاسوسی از ترامپ کاملاً مسخره است و روز گذشته نیز ترامپ گفت که سؤالات مربوط به این ادعاها باید از فاکس‌نیوز و نه او پرسیده شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آژانس امنیت ملی آمریکا: اتهام جاسوسی انگلیس از ترامپ کاملاً مزخرف است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..