تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاله صبوری و همسرش در کنار دوستان شان

لاله صبوری و همسرش

لاله صبوری بازیگر کشورمان عکس جدیدی از خودش را منتشر کرد.در این عکس این بازیگر ۴۹ ساله به همراه همسرش دیده می شود.

بعضیها دور هم که باشند باز نزدیکند …

محمدمرکبیان عزیز و همسر نازنینش حدیث از آن بعضیهایند …

امشب بعد از مدتها دورى

لاله صبوری و همسرش در کنار دوستان شان

لاله صبوری (زاده ۱۳۴۶) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

لاله صبوری معمولاً نقش‌هایی را بازی می‌کند که شیطنت خاص و شیرینی در آن تداعی می‌شود. از کارهای صبوری می‌توان به جنگ ۷۷، کمربندها را ببندیم، دوقلوها و… اشاره کرد.

مدتی است به نویسندگی روی آورده و براساس یکی از نوشته‌هایش، در نظر دارد کارگردانی فیلمی را نیز آغاز کند. به نوشته روزنامه همشهری، لاله صبوری گفته‌است از نیمه دوم سال آینده[چه زمانی؟]، قطعاً ساخت یک مجموعه تلویزیونی را با استفاده از طرح‌ها و نوشته‌های خودش آغاز می‌کند.

لاله صبوری در سریال ۲۶ قسمتی من نه منم که از شبکه ۲ سیما پخش شد در کنار حسن پورشیرازی و نیما فلاح بازی کرده است. او در سریال‌های رستوران خانوادگی، این زمینی‌ها، بزرگ‌مردان کوچک به کارگردانی مسعود رسام و جاده در دست تعمیر است نیز ایفای نقش کرده است.

او همچنین سابقهٔ مجریگری در شبکهٔ جام جم داشته است. یکی از سریال‌های دیگری که لاله صبوری کار کرده سریال این زمینی‌ها می‌باشد که از تلویزیون پخش شد.






پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاله صبوری و همسرش در کنار دوستان شان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..