تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفیق بازی 3 پرسپولیسی در زمین صدای برانکو را درآورد

سرمربی تیم پرسپولیس در جلسه خصوصی با برخی از بازیکنانش از شیوه رفتاری چند بازیکن در زمین فوتبال انتقاد کرده است.ب

به گزارش شمانیوز: برانکو ایوانکوویچ در جلسه خصوصی که اخیرا با چند بازیکن تیمش داشته از نحوه برخورد آن ها در زمین فوتبال انتقاد کرده است.
برانکو در این جلسه خصوصی عنوان کرده رفاقت بیش از اندازه چند بازیکن به تیمش در زمین ضربه زده چون برخی از آنها در زمین بازی فقط به رفیق خود پاس می دهند و اگر بازیکن دیگری در موقعیت بهتری قرار داشته باشد از این پاس ها محروم خواهد بود.
این صحبت های برانکو مشخصا خطاب به ۳ بازیکن است که در زمین فوتبال نشان داده اند فقط به دوست خود پاس می دهند که حتی این موضوع صدای برخی از بازیکنان را در آورده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفیق بازی 3 پرسپولیسی در زمین صدای برانکو را درآورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..