تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییرات در نیمکت سپاهان در آستانه سال نو

هر چند در اين تغييرات افتخاراتی هم نصيب طلایی پوشان شد اما پیشکسوتان سپاهانی می دانستند که اين شكوه و افتخارات مانند "باران سيلابی "بيشتر نيست. با اين وجود تغييرات فراوان در اين سالها قلب سپاهان را نا منظم كوك کرده است و نتوانسته انتظارات هواداران پرشور اصفهانی بر آورده کند.  

ويسي با هدايت سپاهان افكار بلند پروازانه ای در سر می پروراند اما در ادامه راه با ناكامی مواجه شد تا جایی که اين اواخر به علت مشکلات گوارشی جراحی کرد. البته مدير عامل باشگاه سپاهان بعد از مشاهده وضعیت جسمانی نامناسب ویسی چاره كار را در عقد قرار داد با زلاتكو كرانچار ديد.

كرانچاری كه در انتخاب بازيكن همیشه دچار شک و تردید است و نمی تواند انتخاب درستی بگیرد. 

کرانچار وقتی سرمربیگری سپاهان را در دست داشت با کمک مربی دروازه بان های خود جالوویچ ، بولکو و واندیک دور رگه را به خدمت گرفت  که هیچ کدام نشان از بازیکن تراز اول را بروز ندادند و همین نکته ظریف پاشنه آشیل کار کرانچار شد.  

سوابق كرانچار در سپاهان 

هفته ١٣ ليگ يازدهم، ديدار تيمهای پرسپوليس و سپاهان كه با تساوی صفر بر صفر تمام شد شروع كار كرانچار در تيم سپاهان بود .زردپوشان اصفهانی در ليگ ١١ با ٦٧ امتياز قهرمان شدند و چهارمين جام را در معیت زلاتکو کرانچار در چهارباغ نگه داشتند تا مرد چشم آبی کروات تبار محبوب تر از گذشته نزد اصفهانی ها قرار بگیرد.

کرانچار سپاهان در لیگ دوازدهم 

هفته 34 لیگ دوازدهم سپاهان زلاتکو کرانچار در رده سوم جدول قرار گرفت اما زردجامگان در جام حذفی آن سال جبران مافات کردند و در ضیافت پنالتی ها 2-4 ارتش سرخ پایتخت را مغلوب کردند تا محبوببیت زلاتکو در نصف جهان دو چندان شود.

عدد 13 برای کرانچار خوش یمن نبود 

ایرانیان همیشه عدد 13 را بد یمن و نحس می پندارند، این بار در فوتبال ایران و لیگ سیزدهم نحسی آن گریبانگیر کرانچار را گرفت و طلایی پوشان اصفهانی در هفته سی ام رقابتهای لیگ در رده چهارم قرار گرفتند تا عنوان قهرمانی به تیم فولاد خوزستان و حسین فرکی برسد.

کرانچار هفت هفته دوام نیاورد 

سرمربی کروات تبار سپاهان در لیگ 14 تنها هفت هفته دوام آورد که بعد از آن جای خود را به حسین فرکی داد . حسین فرکی در میان بهت و حیرت همگان و در هفته پایانی با تیم سپاهان نیز قهرمان شد تا آه از نهاد کرانچار به هوا برخیزد که چرا زود نصف جهان را ترک کرد. 

در مجموع 22 بازی در لیگ یازدهم ، 34 بازی در لیگ دوازدهم، 30 بازی در لیگ سیزدهم و 7 بازی در لیگ چهاردهم در کارنامه کرانچار روی نیمکت سپاهان است. این مربی روی نیمکت سپاهان در لیگ برتر 49 برد، 15 باخت و 29 مساوی کسب کرده است. همچنین کرانچار سابقه قهرمانی با سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی هم دارد. 

کرانچار بعد از سپاهان در میانه فصل سرمربی الهلی شد و با این تیم در رده پنجم قرار گرفت و فصل بعد از این تیم اخراج شد. 

مربی کروات تبار امسال به دیناموزاگرب برگشت و پس از خوردن 5 گل از ریجکا صدرنشین فعلی لیگ کرواسی دوباره حکم اخراج گرفت. 

به هر حال دوران حضور کرانچار در خارج از ایران دو اخراج با نتایج ضعیف بوده است و باید دید این مربی می تواند سپاهان را به روزهای اوجش بازگرداند یا نه!

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییرات در نیمکت سپاهان در آستانه سال نو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..