تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردا، آغاز پرداخت معوقات گروهی از فرهنگیان/ مشکلی در تامین اعتبار وجود ندارد

فردا، آغاز پرداخت معوقات گروهی از فرهنگیان/ مشکلی در تامین اعتبار نداریمعلی الهیاری رئیس امور آموزش و پرورش عمومی و فنی و حرفه ای سازمان برنامه و بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند پرداختی بخشی از معوقات فرهنگیان عنوان کرد: براساس تفاهمی که با خزانه داشتیم و تخصیصی که امروز به خزانه فرستاده شده و کارهایی نهایی آن برای ابلاغ به بانک اکنون در حال انجام بوده، پرداخت چند مورد از معوقات قطعی است.
 
وی ادامه داد: براساس اقدامات انجام شده، حقوق و عیدی کارکنان قراردادی، حقوق سربازمعلم ها با اصلاحیه ای که اخیرا ستاد کل نیروهای مسلح داشته، حق التدریس آزاد و حقوق دانشجومعلمان به طور کامل از فردا پرداخت می شود.
 
رئیس امور آموزش و پرورش عمومی و فنی و حرفه ای سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه حقوق کارکنان رسمی و پیمانی به طور کامل پرداخت شده است، گفت : با توجه به روند فعالیت های کنونی در حال اجرا مبالغ فردا در حساب گروه های مذکور است.
 
الهیاری با بیان اینکه در حال محاسبه کل مبلغ پرداختی هستیم، اظهار کرد: برای چهار گروه مذکور هیچ گونه مشکلی از نظر پرداخت نداریم.
 
وی در خصوص تاخیر  پرداخت که اجرای آن امروز تعیین شده بود، تصریح کرد : خزانه باید آمادگی پرداخت از نظر نقدینگی را داشته باشد که با اقدامات امروز کار برای فردا قطعی شد.
 
الهیاری بیان کرد: سایر معوقات پس از تعطیلات و آمادگی خزانه انجام می شود و هنوز تا پایان سال تحصیلی که خرداد ماه بوده، فرصت پرداخت داریم.
 
انتهای پیام /



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردا، آغاز پرداخت معوقات گروهی از فرهنگیان/ مشکلی در تامین اعتبار وجود ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..