تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوپرمن شدن با انجام 23 عمل جراحی!+تصاویر

تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 / 03 / 2017 مشاهده : 546 سایر خبرهای : مطالب گوناگون RSS اشتراک گذاری:

این مرد فیلیپینی که نزدیک به چهل سال دارد، بیش از 23 عمل جراحی زیبایی و پلاستیک انجام داده تا شبیه سوپرمن شود.

سوپرمن

سوپرمن , هربرت چاوز یک فیلیپینی است. او از کودکی آرزو داشت تا شبیه سوپر من باشد. با گذشت زمان رسیدن به این آرزو بیشتر از پیش در وجود او قوت گرفت.

بنا بر این گزارش، اینک این مرد فیلیپینی که نزدیک به چهل سال دارد،
بیش از 23 عمل جراحی زیبایی و پلاستیک انجام داده تا شبیه سوپر من شود. سوپر من یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب های کمیک آمریکایی با توانایی های آسیب ناپذیر بوده است.

چاوز 18 سال از عمر خود را صرف رسیدن به آرزوی خود کرده و بیش از بیست و سه عمل جراحی سنگین را تحمل کرده است. در این گزارش تصاویری از هربرت و چاوز و مسیر طولانی او برای شبیه شدن به یک ابرقهرمان خیالی را خواهید دید.

سوپرمن

هربرت چاوز

سوپرمن

هربرت چاوز

سوپرمن

هربرت چاوز

سوپرمن

هربرت چاوز

تابناک

سوپرمن شدن با انجام 23 عمل جراحی!+تصاویر اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوپرمن شدن با انجام 23 عمل جراحی!+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..