تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشین یداللهی درگذشت | توضیحات نیلوفر لاری‌پور درباره تصادف مرگبار افشین یداللهی

تاریخ نشر : چهارشنبه 25 اسفند 1395 مشاهده : 4025 سایر اخبار سینمای ایران و جهان RSS

افشین یداللهی درگذشت : نیلوفر لاری‌پور درباره خبر درگذشت افشین یداللهی توضیح داد و اذعان کرد که اگر این خبر صحت داشته باشد واقعه بسیار تلخ و دردناکی در آخر سال رخ داده است.

افشین یداللهی

 افشین یداللهی شاعر و ترانه سرای سرشناس کشورمان که با ترانه مجموعه های «میوه ممنوعه»، «مسافری از هند» و «غریبانه» خاطرات زیادی را برای مردم رقم زد، صبح امروز بر اثر سانحه تصادف درگذشت.

نیلوفر لاری پور شاعر و ترانه سرا در گفت وگو با «خبرآنلاین» در مورد این اتفاق گفت: «من هم این موضوع را شنیدم و هرچه که می گویم برهمین اساس است و امیدوارم که همه این ها شایعه باشد.»

او درهمین راستا اضافه کرد: «صبح امروز از طریق عباس سجادی شاعر، خبر تصادف ایشان را شنیدم، اما بعد از پرس و جو هایی که داشتیم فهمیدم در مسیر کرج به هشتگرد یک کامیون از پشت به آنها می زند و او درجا فوت می‌کند. پیکر او در حال حاضر در بیمارستانی در کرج است و قرار است به تهران منتقل شود.»

 افشین یداللهی درگذشت

لاری پور در پایان اضافه کرد: «همه دوستان شاعر تا دیروز با او در ارتباط بودند و حالش خوب بود. اگر این خبر صحت داشته باشد اتفاق بسیار ناگواری در آخر سال برای همه ما رخ داده که ما را در بهت فرو خواهد برد.»

خبرآنلاین

اخبار مرتبط:

مرحوم افشین یداللهی و واکنش او به درگذشت مرحوم علی معلم! + عکس

نشست نقد و بررسی ترانه های افشین یداللهی با حضور هنرمندان مشهور + تصاویر

تصادف سورنتو و کشنده اویکو|افشین یداللهی و علت فوت مشخص شد،همسرش هم در حادثه حضور داشت+آخرین جزئیات

افشین یداللهی ترانه‌سرا وروانپزشک معروف براثر تصادف درگذشت|سبک زندگی وبیوگرافی افراد مشهور(147) +تصاویر

تبریک جالب پرستو صالحی برای تولد حدیث فولادوند و افشین یداللهی +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشین یداللهی درگذشت | توضیحات نیلوفر لاری‌پور درباره تصادف مرگبار افشین یداللهی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..