تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین آمار مصدومان و قربانیان چهارشنبه سوری 95 / تخریب 3 منزل مسکونی در تهران و اسلامشهر / پسر 27 ساله دومین قربانی حادثه چهارشنبه سوری پایتخت شد

88 مصدوم و یک فوتی تا به این لحظه

۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۶

خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛  مطرح کرد: براساس آخرین آمار اعلام شده، در کل کشور 88 مصدوم و دو فوتی گزارش شده است.

وی ادامه داد: از 88 مورد مصدومیت، 79 مرد و 10 زن گزارش شد و همچنین یک پسر 14 ساله در تهران جان خود را از دست داد.

خالدی بیان کرد: در حال حاضر 69 نفر در مراکز درمانی تحت مداوا هستند و 19 نفر در محل درمان شدند.

وی افزود: بر اساس آخرین گزارشات، 69 درصد مصدومیت‌ها بر اثر سوختگی و 15 درصد بریدگی که 48 درصد از این افراد، در رده‌های سنی 10 تا 20 سال هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون استان های فارس، تهران، اصفهان و اراک بیشترین آمار  مصدومیت را اشته اند، گفت: بد حال ترین مورد، آسیب شدید چشمی در ارومیه، قطع دو دست و دو پا جوان 27 ساله در تهران، 3 مورد قطع انگشت در تهران و ارومیه و 3 بیمار بدحال در بیمارستان ولیعصر اراک گزارش شده‌اند.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: کوچکترین فرد آسیب‌دیده دختر بچه 4 ساله در شیراز و مسن‌ترین آن‌ها یک خانم 60 ساله در تهران هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین آمار مصدومان و قربانیان چهارشنبه سوری 95 / تخریب 3 منزل مسکونی در تهران و اسلامشهر / پسر 27 ساله دومین قربانی حادثه چهارشنبه سوری پایتخت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..