تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چغاله بادام کیلویی ۲۰۰ هزار تومان!

بازار شلوغ روزهای پایانی سال علاوه بر فروش اجناس مورد نیاز خانوار، شاهد ورود نوبرانه های بهاری و فروش سیری انها است.

چغاله بادام کیلویی ۲۰۰ هزار تومان!

بازار شلوغ روزهای پایانی سال علاوه بر فروش اجناس مورد نیاز خانوار، شاهد ورود نوبرانه های بهاری و فروش سیری انها است.

فصل بهار علاوه بر زیبایی های طبیعی به فصل میوه های متنوع و نوبرانه پرطرفدار نیز معروف است و در این میان چغاله بادام پیشتاز از سایر میوه ها در بازار خودنمایی کرده است.

 چغاله بادام کیلویی ۲۰۰ هزار تومان!

گزارش های میدانی میزان نشان می دهد چغاله بادام در سطح بازار به قیمت سیری ۱۵ هزارتومان و هر ۱۰۰ گرم ۲۰ هزار تومان در مغازه ها و یا به دست چرخی های دوره گرد به فروش می رسد.

یکی از فروشندگان گفت: چغاله های سطح بازار از استان فارس به تهران منتقل شده و دلیل قیمت بالا، کم بودن ان در سطح بازار است و به طور قطع تا ۱۰ روز آینده و افزایش عرضه شاهد کاهش قیمت خواهیم بود.

فروشنده دیگری که او نیز چغاله های خود را سیری ۱۵ هزار تومان به فروش می رساند گفت: هر کیلو چغاله بادام ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد که در صورت خرید ۱۰ هزار تومان نیز تخفیف داده می شود.

با این تفاسیر و با قیمت‌های اعلامی از سوی فروشنده ها باید منتظر ماند و دید این نوبرانه لوکس تا چه زمانی در اوج قیمت قرار دارد و چه تاریخی را برای افت قیمت خود و شیرین کردن کام اکثریت افراد انتخاب خواهد کرد.

میزان

اخبار مرتبط:

طرز تهیه یک خورش خوشمزه ، خورش چغاله بادام !

خواص چغاله بادام

ترشی چغاله بادام

قیمت یک کیلو چغاله بادام برابر با 10 کیلو مرغ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چغاله بادام کیلویی ۲۰۰ هزار تومان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..