تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویار بارداری را درمان کنید

ویار بارداری به این دلیل در اوایل صبح بروز می‌یابد که از شب گذشته چیزی نخورده‌اید، بنابراین بهتر است پس از بیدار شدن چیزی بخورید.

 ویار بارداری را درمان کنید

ویار بارداری

ویار کردن یکی از اتفاقاتی است که در دوران بارداری برای زنان رخ می دهد. این ویار ممکن است در رابطه به هرچیزی به وجود بیاید. ویار به خوردن خاک، خوراکی های ترش مزه و یا حتی اشخاص ممکن است ایجاد شود. اما برای درمان این اختلال چه راه حلی وجود دارد؟

ویار بارداری به این دلیل در اوایل صبح بروز می‌یابد که از شب گذشته چیزی نخورده‌اید، بنابراین بهتر است پس از بیدار شدن چیزی بخورید. برای این کار می‌توانید چند خوراکی مناسب را کنار تخت خود بگذارید. به این ترتیب، وقتی از خواب بیدار می‌شوید و می‌بینید که حالت تهوع دارید، می‌توانید سریعا چیزی بخورید تا از شر آن خلاص شوید.
خنک بمانید
سعی کنید خود را از درون خنک کنید. با‌وجود اینکه لم دادن روی مبل و دراز کشیدن زیر پتو حس خوبی به خانم‌های باردار می‌دهد، بهتر است کمی هوای خنک را نیز امتحان کنید و از آثار شگفت‌انگیز آن بهره‌مند شوید.
حدود نیمی از زنان مبتلا به ویار بارداری در حدود هفته ۱۴ کاملاً بهبود می یابند.
در طول روز میان‌وعده بخورید
با اینکه خانم‌های باردار از لحاظ تخصصی باید به‌جای دو نفر غذا بخورند، عادات غذایی آنها به‌تدریج شبیه عادات غذایی پرندگان می‌شود. بهتر است همیشه چند میان‌وعده سالم در دسترس‌تان باشد. میوه و آجیل خشک گزینه‌های خوبی هستند. توجه داشته باشید که بدن شما در این دوران به وعده‌های غذایی بیشتر و کم‌حجم‌تری نیاز دارد. به حرف معده خود گوش کنید و هر موقع که تهوع داشتید، چیزی بخورید.
نعناع و زنجبیل، دوستان همیشگی شما
نعناع و زنجبیل دوای درد تهوع و استفراغ‌اند. چای نعناع و زنجبیل، شیرینی و مکیدن آبنبات برای شما مفید خواهد بود.
اگر نمی‌خواهید تمام روز آبنبات بخورید، بهتر است از بخور نعناع و زنجبیل استفاده کنید. برای این کار می‌توانید یک قطره از روغن نعناع یا زنجبیل را روی دستمال کاغذی ریخته و هر از گاهی آن را تنفس کنید.
همچنین انجمن بارداری آمریکا این غذاها را برای کمک به تخفیف به تهوع صحبگاهی پیشنهاد می‌کند:
*غذاهایی که می‌توان به صورت سرد مصرف کرد، از جمله ساندویچ‌های سرد، سبزی‌ها و میوه‌های خام مانند لیمو یا زنجبیل تازه یا سالاد سرد. از سس‌ها، چاشنی‌ها و ادویه اجتناب کنید.
*غذاهایی که خیلی ادویه‌دار یا طعم‌دار نیستند، مانند سوپ‌های یا آبگوشت‌های ساده، یا سیب‌زمینی آب‌پز ساده.
*بیسکویت شور و چوب شور.
* ژله و بستنی یخی.
* چای نعناع.

پزشکان بدون مرز

اخبار مرتبط :

برای درمان ویار بارداری چه کنیم

درمان ویار بارداری با گل قند + عکس

ویار در دوران بارداری چه دلایلی دارد؟

درمان ویار بارداری با طب سنتی

علل و درمان ویار در دوران بارداری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویار بارداری را درمان کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..