تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جاذبه های گردشگری ویتنام از جاذبه های شگفت انگیز جهان + تصاویر

جاذبه های گردشگری ویتنام با سابقه ای طولانی و سنت های کهن است

veyet.jpg

 جاذبه های گردشگری  ویتنام

اغلب مسافرانی که به ویتنام سفر می کنند، توسط زیبایی فوق العاده طبیعی این کشور جلب می شوند: از مزارع برنج سرسبز در شمال گرفته تا شلوغی های جذاب دلتای مکونگ در جنوب. با این حال، ویتنام کشوری با سابقه ای طولانی و سنت های کهن است. از این رو دارای جاذبه های تاریخی و معابد قدیمی بسیاری می باشد. مروری بر جاذبه های توریستی شگفت انگیز ویتنام در ادامه ارائه شده است.


10 نها ترنگ (Nha Trang)

نها ترنگ شهر تفریحگاه ساحلی محبوب ، در یکی از زیباترین خلیج‌ها آسیا در سواحل جنوبی مرکزی ویتنام واقع شده است. کوه‌های زیبا، سواحل و جزایر سرسبز آن را به مقصد مورد علاقه‌ای در میان گردشگران، ویتنامی‌ها و غواصان ساخته است. این شهر دارای استراحتگاه‌های تفریحی، درختان نخل و تفرجگاه‌های دوست داشتنی است. همچنین امکانات تفریحی، پارک آبی، قطار هوایی و استخر موجی نیز وجود دارد.

 جاذبه های گردشگری ویتنام از جاذبه های شگفت انگیز جهان


9 تونل های کو چی (Cu Chi Tunnels)

تونل های کو چی یک شبکه وسیع از تونل های زیر زمینی متصل بهم واقع در 40  کیلومتری شمال غربی شهر هو چی مین (سایگون) می باشد. این تونل ها توسط چریک های ویت کانگ به عنوان پناهگاهی مخفی در طول جنگ ویتنام مورد استفاده قرار گرفت، و پایه عملیات تت در سال 1968 بود. امروزه، این تونل به یک جاذبه توریستی محبوب مبدل شده است.

 جاذبه های گردشگری ویتنام از جاذبه های شگفت انگیز جهان

8  دلتای مکونگ (Mekong Delta)

بازارهای رنگارنگ ، باغ های میوه ، شالیزارها ، باغ نیشکر ، پرنده و روستاهای عجیب و جالب ، بخشی از آنچه می باشد که می توان در دلتای مکونگ در جنوب غربی ویتنام یافت. با نام مستعار "سبد برنج ویتنام"،  دلتای مکونگ یک منطقه کشاورزی است که توسط رودخانه مکونگ بارور شده است. دلتای مکونگ که از خلیج تایلند تا شهر هوشی مین گسترده شده است، بیش از یک سوم از مزارع کشور را تشکیل می دهد که در برگیرنده باغ ها، شالیزارها و مزارع پرورش ماهی نیز می باشد.

 جاذبه های گردشگری ویتنام از جاذبه های شگفت انگیز جهان

7 موی نی (Mui Ne)

موی نی یک ساحل کم جمعیت و دهکده ماهیگیری بوده است که در 15  سال گذشته با توسعه و پیشرفت های خوبی روبرو شده است. با توجه به دریای خروشان آن ، این منطقه مبدل به یک نقطه محبوب برای کایت سواری در ویتنام شده است. سفر به این منطقه بدون بازدید از تپه های شنی معروف واقع در شمال آن بیهوده خواهد بود.

 جاذبه های گردشگری ویتنام از جاذبه های شگفت انگیز جهان

6 شالیزارهای ساپا (Terraces  Sapa)

ساپا که توسط کوه های بسیار زیبا ، مزارع برنج و قبایل گوناگون در شمال غربی ویتنام احاطه شده است، یک شهر آرام است که برای کوه پیمایی و همچنین بازدید از شالیزارها و روستاهای سنتی مناسب می باشد. با گشت و گزار در این منطقه، می توان آبشارهای زیبا را مشاهده کرد و غذا، آداب و رسوم و شیوه زندگی در میان قبایل محلی را تجربه نمود.

 جاذبه های گردشگری ویتنام از جاذبه های شگفت انگیز جهان

5 فو کوک (Phu Quoc)

فو کوک واقع در مقابل سواحل کامبوج ، بزرگترین جزیره در ویتنام است. فو کوک هنوز تقریبا به صورت دست نخورده باقی مانده است و دستخوش تغییرات چشمگیری نشده است. جزیره دارای جنگل های استوایی بکر، صخره های مرجانی سالم و سواحل بزرگ است که یکی از سواحل آن، به نام بای دای (لانگ بیچ ساحل بزرگ)، توسط اخبار ABC  به عنوان یکی از پنج ساحل زیبا و تمیز جهان انتخاب شده است.

 جاذبه های گردشگری ویتنام از جاذبه های شگفت انگیز جهان

4 هوی آن (Hoi An)

هوی آن که در سواحل جنوب دریای چین در جنوب ویتنام مرکزی واقع شده است، یک شهر زیبای قدیمی با قدمت دو هزار ساله می باشد که به دوران سلسله پادشاهی چامبا باز می گردد. معماری تاریخی ، فرهنگ و منسوجات سنتی در شهر ، آن را به یک مقصد گردشگری محبوب در ویتنام تبدیل کرده است. در قلب هوی آن، شهر قدیمی (old Town) وجود دارد که ارزش پیاده روی در آن را دارد. شهر قدیمی، با معماری زیبا و قدیمی منحصر بفرد خود، خانه های چوبی سنتی و صدها مغازه شامل خیاطی، لباس فروشی، کفاشی، کیف، سوغاتی و غیره پذیرای گردشگران می باشد

 جاذبه های گردشگری ویتنام از جاذبه های شگفت انگیز جهان


3

 دریاچه هوان کیم (Hoan Kiem Lake)

دریاچه هوان کیم واقع در مرکز شهر تاریخی هانوی ، یکی از نقاط بسیار زیبای این شهر بوده که به عنوان نقطه ای برای اوقات فراغت مردم محلی نیز استفاده می شود. هوان کیم که معنی "شمشیر اعطا شده" می باشد، اشاره یک افسانه ویتنامی دارد که در آن پادشاه لو لویی یک شمشیر جادویی را توسط خدایان هدیه می گیرد و با آن به جنگ با چینی ها می پردازد.

 جاذبه های گردشگری ویتنام از جاذبه های شگفت انگیز جهان


2 معبد تین مو (Thien Mu Pagoda)


معبد تین مو با هفت طبقه بلندترین معبد در ویتنام است. معبد تین مو مشرف بر رودخانه پرفیوم می باشد و به عنوان نماد غیر رسمی پایتخت سابق امپریالیستی در نظر گرفته می شود. این معبد در سال 1601  در دوران حکومت نگیاین ساخته شده است. معبد اولیه خیلی ساده ساخته شده بود، اما در طول زمان توسعه داده شد و بخش هایی به آن اضافه شد.

 جاذبه های گردشگری ویتنام از جاذبه های شگفت انگیز جهان

1 خلیج هالانگ (Ha Long Bay)

خلیج هالانگ با آب سبز رنگ خود ، بیشتر شبیه به یک صحنه از یک داستان فانتزی می باشد. این خلیج که در حدود 130 کیلومتری شرق هانوی در ویتنام شمالی واقع شده است، دارای بیش از 2 هزار جزیره جنگل پوشیده و همچنین غارهای جذاب، گودال ها و دریاچه ها می باشد. بسیاری از جزایر در طول قرن ها توسط فرآیندهای طبیعی به شکل های فوق العاده ای تبدیل شده اند.

 جاذبه های گردشگری ویتنام از جاذبه های شگفت انگیز جهان

پارسا سیتی

اخبار مرتبط :

دیدارهای مهم روحانی در ویتنام/ هیئت همراه روحانی!+تصاویر


راهنمایی کامل برای سفری ایده ال به ویتنام / آشنایی با آداب و رسوم مردم ویتنام+تصاویر

جزیره فو کوک مشهورترین جزیره در ویتنام+تصاویر

قایق سواری جان کری در سواحل ویتنام ! + عکس

استقبال رسمی رئیس‌جمهوری ویتنام از روحانی + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جاذبه های گردشگری ویتنام از جاذبه های شگفت انگیز جهان + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..