تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متلاشی شدن صورت مرد سیرک باز زیر دندانهای کروکدیل +فیلم

متلاشی شدن صورت مرد سیرک باز زیر دندانهای کروکدیلبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در یک نمایش سیرک که در ویتنام برگزار شد، هنگامی که یکی از کارکنان آنجا مشغول نوازش کروکدیل بود، سیرک باز دیگری که می‌خواست با نزدیک کردن سر خود به دهان کروکدیل توجه تماشاگران را جلب کند که متاسفانه با حمله این جانور خزنده مرگبار غافلگیر شد و صورتش بین دندان‌های آن به دام افتاد، اما شانس آورد و توانست با یک واکنش سریع خودش را نجات دهد، هرچند که صورتش متلاشی شد و در حالی که صورت خونین خود را بادست پوشانده، فریاد کنان چند قدمی بر می‌دارد و از شدت درد به زمین می‌نشیند.

 در نهایت نمایش به هم ریخت و گفتنی است  این چندمین حادثه ای است که اخیرا از حمله حیوانات به مربی ها در نمایش ها و سیرک ها رخ می دهد.



انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متلاشی شدن صورت مرد سیرک باز زیر دندانهای کروکدیل +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..