تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوک کاربران از درگذشت افشین یداللهی + تصاویر

 روز گذشته این ترانه سرا پیام تسلیتی برای درگذشت علی معلم تهیه کننده سینما،و منتقد در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد  که درادامه مشاهده می کنید.

هر سال.یک بار.از لحظه‌ی مرگم.بی‌تفاوت گذشته‌ام.بی‌آنکه.بفهمم یک روز.در چنین لحظه‌ای.خواهم مُرد. بعضی مرگ‌ها غیرمنتظره است.
با اینکه مرگ، غیرمنتظره نیست. هنوز چند روز به پایان سال ۱۳۹۵ مانده.این سال پر مسافر، کبیسه هم هست.. یاد جناب علی معلم عزیز هم گرامی.

 

در انتهای این پست تعدادی از کاربران کامنت های تسلیت خود را قرار دادند و نوشتند از درگذشت این ترانه سرا شوکه شدند.

شوک کاربران از درگذشت افشین یداللهی + تصاویر شوک کاربران از درگذشت افشین یداللهی + تصاویر شوک کاربران از درگذشت افشین یداللهی + تصاویر شوک کاربران از درگذشت افشین یداللهی + تصاویر  

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوک کاربران از درگذشت افشین یداللهی + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..