تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: برلین مدیون آمریکا است

به گزارش افکارنیوز،

 «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا تنها یک روز پس از دیدار با «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان، گفت برلین به پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و ایالات متحده بدهکار است.

وی در توییتر نوشت: «بر خلاف خبرهای جعلی که شنیده‌اید، من دیدار فوق‌العاده‌ای با آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان داشتم.»

ترامپ افزود: «با این وجود، آلمان مبلغ هنگفتی به ناتو بدهکار است و ایالات متحده باید بابت دفاع قدرتمند و بسیار پرهزینه‌ای که به آلمان ارائه می‌دهد، مبلغ بیشتری دریافت کند.»

روز گذشته حضور مرکل در کاخ سفید حاشیه‌های متعددی داشت و لحن سرد طرفین در نشست خبری موجب شد تا گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد تنش میان طرفین در رسانه‌ها مطرح شود.

یک مقام کاخ سفید به رسانه‌ها گفته است که واشنگتن مرکل را برای پرداخت سهم آلمان از بودجه ناتو، تحت فشار قرار داده است.

ترامپ در نشست خبری مشترک با مرکل هم گفت قراردادهای تجاری آمریکا با آلمان به ضرر صنایع آمریکایی است و واشنگتن به دنبال اصلاح این قراردادها است.

او همچنین گفت بر حمایت واشنگتن از ناتو تأکید کرده، اما به مرکل یادآور شده که همه کشورها باید سهم منصفانه خود از بودجه ناتو را بپردازند.

بر اساس توافق اعضای ناتو، قرار است کشورهای عضو ۲% از بودجه خود را به مسائل نظامی اختصاص دهند. با این حال تاکنون بسیاری از اعضا از اجرایی این توافق خودداری کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: برلین مدیون آمریکا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..