تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی از قابلیت‌های اندروید O لو رفتند ؛ قابلیت تصویر در تصویر و تغییرات گسترده اعلانات

پس از مدت‌ها انتظار مشخص شده است که نسخه بعدی اندروید که نام آن اندروید O است احتمالا دارای چه مشخصاتی خواهد بود. آیا گوگل می‌تواند ما را با نسخه بعدی اندروید شگفت زده کند؟

با ترنجی همراه باشید…

بیش از ۶۰ روز تا برگزاری کنفرانس Google I/O باقی مانده است و حالا اطلاعات جدیدی در خصوص نسخه بعدی اندروید منتشر شده است. این نسخه احتمالا دارای چه قابلیت‌هایی خواهد بود؟

تغییرات اعلانات تصویر کوچک از لوگو اپلیکیشن‌ها برای اعلانات(app icon badges) حالت تصویر در تصویر نوار ابزار جدید انتخاب هوشمند متن و یکپارچه‌سازی با دستیار صوتی در اندروید O امکان محدود کردن فعالیت اپلیکیشن‌ها در پس‌زمینه  دسترسی جدید در بخش API MediaRecorder قابلیت‌های جدید با توجه مخصوص به کاربران تجاری

ممکن است نام بعدی اندروید Oreo باشد. یعنی حداقل ما نام شیرینی بین اللملی دیگر با نام O نمی‌شناسیم که گوگل آن را انتخاب کند! نسخه بعدی اندروید پس از معرفی در مراسم Google I/O ، چند ماه آزمایش عمومی خواهد شد و سپس ابتدا برای سری نکسوس و پبکسل منتشر می‌شود.

لینک کوتاه:

phonearena



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی از قابلیت‌های اندروید O لو رفتند ؛ قابلیت تصویر در تصویر و تغییرات گسترده اعلانات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..