تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایسوس سرگرم ساخت تبلت جدید با رم چهار و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی است

از فهرست بنچمارک GFXBench مشخصات نوعی تبلت جدید که شرکت ایسوس در دست ساخت دارد لو رفته است.

این دستگاه مجهز به کارت گرافیک PowerVR Rogue GX6250 ساخت شرکت Imagination Technologies، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

همچنین این تبلت برخوردار از صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی با وضوح ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ و پردازنده ۱۲ هسته‌ای از نوع ۲٫۱ GHz می‌شود.

تلبت جدید ایسوس با سیستم عامل اندروید نوقا کار خواهد کرد؛ هر چند هنوز مشخص نیست که این شرکت در چه زمانی تصمیم به معرفی آن دارد و با چه قیمتی به دست کاربران خواهد رساند.

از مجموع این مشخصات این گونه برمی‌آید که در آینده با تبلتی میان رده که احتمالا به سطح رده بالا ارتقا پیدا خواهد کرد از شرکت ایسوس سر و کار خواهیم داشت.

با این حساب می‌توان قیمت چنین تبلتی را بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار برآورد کرد.

لینک کوتاه:

nextpowerup



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایسوس سرگرم ساخت تبلت جدید با رم چهار و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..