تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن تولد شهرام حقیقت دوست بازیگر سینما!+تصاویر

تاریخ انتشار : جمعه 17 / 03 / 2017 مشاهده : 1513 سایر خبرهای : گزارش تصویری RSS اشتراک گذاری:

شهرام حقیقت دوست متولد ۲۷ اسفندماه ۱۳۵۱ در رشت بازیگر ایرانی و دانش‌ آموختهٔ کارشناسی رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

شهرام حقیقت دوست

شهرام حقیقت دوست ، (زادهٔ ۲۷ اسفندماه ۱۳۵۱ در رشت) بازیگر ایرانی و دانش‌آموختهٔ کارشناسی رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

بازیگری را از سال ۱۳۷۳ و با پسر کارون (امیر دژاکام) شروع کرد و با بازی در مجموعه تلویزیونی مهر خوبان در سال ۷۴ به تلویزیون آمد. اولین تجربه سینمایی شهرام حقیقت دوست بازی در نقش کوتاهی در فیلم درخت گلابی (داریوش مهرجویی ۱۳۷۶) است.

بازی روان او در مجموعه خط قرمز (۱۳۷۹) نشان از توانایی‌های او داشت و باعث شد که اصغر فرهادی برای بازی در یکی از قسمتهای سریالش یعنی داستان یک شهر ۲ از او دعوت کند.

او در فیلم عطش در کنار فریبرز عرب نیا و بهرام رادان بازی کرد.
نقش آفرینی تأثیرگذار او در فیلم جنایت (محمدعلی سجادی)، بازی ماندگاری در کارنامه او به جا گذاشت فیلمی که بر مبنای رمان کلاسیک جنایت و مکافات داستایفسکی ساخته شد و او هم کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول از جشن خانه سینما شد.

در عرصه تئاتر بازی در هشت اثر حسین کیانی از جمله تکیه ملت و مشروطه بانو و کاندیدایی بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر برای نمایش ابرهای پشت حنجره رضا گوران قابل ذکر است. فیلم خوش ساخت سنگ، کاغذ، قیچی سعید سهیلی هم از دیگر آثاریست که شهرام حقیقت دوست در آن جلوی دوربین رفت.

امیررضا دلاوری با انتشار عکس زیر نوشت :

ديار: دايى شهرام تولدت مبارك
من :داداش شهرام تولدت مبارك

شهرام حقیقت دوست

شهرام حقیقت دوست با انتشار عکس زیر نوشت :

تولدم مبارك …

شهرام حقیقت دوست

گردآوری گروه فرهنگی نیک صالحی

جشن تولد شهرام حقیقت دوست بازیگر سینما!+تصاویر اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن تولد شهرام حقیقت دوست بازیگر سینما!+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..