تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجمع عمومی عادي به طور فوق العاده بانک صادرات ایران برگزار شد

مجمع عمومی عادي به طور فوق العاده بانک صادرات ایران با حضور بیش از ٧٣ درصد از سهامداران برگزار و با اکثریت قاطع به انتخاب اعضاي جديد هيات مديره بانك راي دادند.

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مجمع عمومی فوق العاده این بانک با دستور جلسه انتخاب اعضاء هیات مدیره بانك و با حضور ٣/٧٣ درصد از سهامداران به ریاست علی موحد نژاد به عنوان نماینده دولت برگزار شد و بر اساس تصميمات متخذه توسط مجمع، غلام سوری و مجتبی لشکر بلوکی به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره بانک انتخاب و معرفي شدند.

اين گزارش مي افزايد، بر مبناي تصمیمات متخذه از سوی مجمع با انتخاب اعضاي جديد، هیات مدیره این بانک شامل؛ سیاوش زراعتی ، مجید تهرانفر، غلام سوری و مجتبی لشکر بلوکی مي باشند.

شايان توجه است؛ در اين مجمع از زحمات و تلاش های اعضای هیات مدیره پیشین بانک در حضور سهامداران تقدیر به عمل آمد.

مجمع عمومی عادي به طور فوق العاده بانک صادرات ایران برگزار شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجمع عمومی عادي به طور فوق العاده بانک صادرات ایران برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..