تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




11 تن برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه تائید شدند

به گزارش افکارنیوز،

شورای قانون اساسی فرانسه امروز (شنبه) اعلام کرد که 11 تن از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه تائید شده‌اند.

بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه، در شرایطی که یک ماه به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه زمان باقی است،«لوران فابیوس» رئیس شورای قانون‌اساسی فرانسه اعلام کرد که  11 نفر از نامزدهای انتخاباتی 500 به علاوه یک امضای لازم از شهرداران را برای حضور در دور نخست انتخابات که 23 آوریل برگزار می‌شود را به دست آوردند.

انتظار می‌رود که هیچکدام از نامزدها در دور نخست انتخابات که 23 آوریل (3 اردیبهشت) برگزار می شوند، نتوانند آرای لازم را به دست آوردند و 2 تن که بیشترین رای را کسب کنند، 7 ماه می در دور دوم انتخابات با هم رقابت کنند.

روز دوشنبه هم 5 نامزد اصلی انتخابات یعنی «مارینه لو‌پن» با گرایش راست افراطی، «امانوئل مکرون» نامزد میانه‌رو، «فرانسوا فیون» با گرایش راست‌میانه، «بنوا مون» سوسیالیست و  «ژان لوک ملانشون» که از حمایت گرایش‌های کمونیستی برخوردار است، در مناظره‌ای تلویزیونی شرکت خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «11 تن برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه تائید شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..