تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد ویژه آسیایی که رحمتی به تنهایی ثبت کرد

رکورد ویژه آسیایی که رحمتی به تنهایی ثبت کرد

ورزش > لیگ برتر - مهدی رحمتی امشب رکورد ویژه‌ای از خود به ثبت رساند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مهدی رحمتی موفق شد امشب نیز همانند دیدار با التعاون دروازه خودش را بسته نگه‌دارد تا یک کلین‌شیت دیگر به نام او و استقلال ثبت شود. تعداد کلین‌شیت‌های آسیایی رحمتی در دیدار با التعاون به ۱۶ رسید. پس از آن بازی رحمتی از این حیث با نستروف، دروازه‌بان امشب تیم لوکوموتیو ازبکستان برابر شد. اما دیدار امشب که بدون گل خورده برای استقلال به پایان رسید، باعث شد رحمتی به تنهایی با ۱۷ کلین‌شیت در بازی‌های آسیایی این رکورد را به نام خودش ثبت کند. 

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد ویژه آسیایی که رحمتی به تنهایی ثبت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..