تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داورزنی: نکات اخلاقی پررنگ تر از مسائل فنی است/ برکناری اعضای هیئت مدیره استقلال صحت ندارد

داورزنی: نکات اخلاقی پررنگ تر از مسائل فنی است/ برکناری اعضای هیئت مدیره استقلال صحت نداردبه گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا داورزنی در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل برترین های اخلاق مدار کشور اظهار داشت: این مراسم برای هشتمین سال از سوی مسئولان نسل آفتاب برگزار شد. اقدام بسیار ارزشمندی است نه به خاطر این که من را چند بار انتخاب کردند به علت اینکه اخلاق‌مداری را در کشور ترویج می‌کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: از جامعه ورزش، المپیک، پارالمپیک، مربیان، مدیران استان‌ها در این مراسم حضور داشتند و همه آنها مورد توجه قرار گرفتند. انتخاب همه این برتری‌ها توسط مردم و همین ورزشکاران بود. این موضوع بیانگر این است که در جامعه ورزش ما و دست‌اندرکاران ورزش در رشته‌های مختلف توجه به نکات اخلاقی پررنگ‌تر از مسائل فنی است.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: برد و باخت همیشه در ورزش است اما آنچه که بیشتر مورد توجه است رعایت اصول و چارچوب اخلاقی است که همه ما باید این موضوع را رعایت کنیم چه در زمانی که مسابقه می‌دهیم، چه در زمانی که با مردم در ارتباط هستیم. من به عنوان نماینده جامعه والیبال از همه دوستانی که من را انتخاب کردند تشکر می‌کنم و آرزو دارم لایق این انتخاب باشم.

داورزنی درباره شایعه برکناری اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال بیان کرد: این موضوع صحت ندارد. به طور طبیعی نگاه وزارت ورزش با توجه به اینکه مسئولیت مستقیم درخصوص این دو باشگاه ، بررسی وضعیت همیشگی باشگاه و رصد کردن وضعیت عمومی باشگاه در دستور کار وزارت ورزش است. مردم انتظار دارند که این دو باشگاه در شرایط آرام و به دور از حاشیه به کارشان ادامه دهند. طبیعی است هر وقت وزارت ورزش نیاز و ضرورت داشته باشد درباره هر دو باشگاه تصمیم خواهد گرفت به شکل عمومی ورزش کشور را رصد خواهیم کرد و همه فدراسیون‌ها را برسی می کنیم. مردم نسبت به نتایج این باشگاه‌ها حساسیت دارند.

داورزنی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است بدهی این دو باشگاه از سوی هواداران پرداخت شود، گفت: در سایت باشگاه از چندین سال قبل حسابی اعلام شده و هر کسی دوست دارد می‌تواند به باشگاه پرسپولیس کمک کند. این کمک از طریق حسابی است که سایت اعلام کرده،  تعدادی هوادار در کشور داریم که علاقمند کمک به باشگاه هستند و اینطور نیست که از علاقمندان به باشگاه بخواهیم کمک کنند. باشگاه‌های پرسپولیس،‌ استقلال و تراکتورسازی را مردم کمک می‌کنند و دولت نمی‌تواند پرداختی به این باشگاه‌ها داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استعفای افتخاری صحت دارد یا خیر، گفت: خیر، صحت ندارد. بازنشسته است و نباید در فدراسیون باشد، طبیعی است که نباشد. از این ماده به عبارتی مقاماتی استفاده می‌کنند که یا سابقه رزمندگی دارند یا از دولت اجازه گرفتند. ما برای روند بعدی که آیین‌نامه نحوه انتخابات رئیس فدراسیون‌ها است کارش را تمام کردیم و طی یکی دو روز آینده به فدراسیون‌ها ابلاغ می‌شود. سال آینده 16 انتخاب داریم که براساس آیین‌نامه جدید انتخاب خواهیم کرد.

داورزنی در پایان درباره در پاسخ به این سوال که تکلیف روسای بازنشسته مثل ناطق نوری، محشون و پولادگر چه می‌شود، خاطر نشان کرد: اگر رئیس فدراسیونی به علت بازنشسته بودن که قانون اعلام می کند بازنشسته است باید فدراسیون را ترک کند. البته  عموم کسانی که کار می‌کنند. از ماده به عبارتی مقامات استفاده می‌کنند یا سابقه رزمندگی دارند یا از دولت اجازه گرفتند و  برای روند بعدی که آیین‌نامه نحوه انتخابات رئیس فدراسیون‌ها است کارش را تمام کرده می دانیم و طی یکی دو روز آینده به فدراسیون‌ها ابلاغ می‌شود. به هر حال سال آینده 16 انتخاب داریم که براساس آیین‌نامه جدید انتخاب خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داورزنی: نکات اخلاقی پررنگ تر از مسائل فنی است/ برکناری اعضای هیئت مدیره استقلال صحت ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..