تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسماعیلی: متوجه حضور کی‌روش در ورزشگاه نشدم

کد خبر: ۴۹۷۶۰۶

۸۱  بازدید

هافبک استقلال گفت: خوشحالم از اینکه به هواداران عیدی خوبی دادیم.

خبرگزاری تسنیم: هافبک استقلال گفت: خوشحالم از اینکه به هواداران عیدی خوبی دادیم.

فرشید اسماعیلی بعد از کسب عنوان بهترین بازیکن دیدار تیمش مقابل لوکوموتیو ازبکستان با حضور در نشست خبری گفت: بازی بسیار خوبی بود و  با توجه به اینکه حریف ازبک‌مان را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم توانستیم در طول بازی و مخصوصا نیمه اول آنها را کنترل کنیم.

وی افزود: در نیمه دوم بازی به مراتب بهتری انجام دادیم و توانستیم در نهایت با 2 گل برنده از میدان خارج شویم. خداراشکر که این اتفاق رخ داد و توانستیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم. تماشاگران در این هوای بارانی و سرد به ورزشگاه آمدند و خوشحالیم که به آنها عیدی خوبی دادیم.

اسماعیلی درباره اینکه کی‌روش در ورزشگاه بود و فکر می‌کند با نمایشی که داشته به تیم ملی دعوت شود یا نه، گفت: من متوجه حضور آقای کی‌روش نشده بودم، اما آرزوی هر فوتبالیستی است که به تیم ملی دعوت شود. من هم این آرزو را دارم و امیدوارم دعوت شوم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسماعیلی: متوجه حضور کی‌روش در ورزشگاه نشدم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..