تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرامیداشت یاد علی معلم/تسلیت به مسعود کیمیایی

پس از یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه به دلیل درگذشت علی معلم، جواد طوسی و مسعود کیمیایی روی صحنه آمدند.

مسعود کیمیایی نویسنده و کارگردان سینما گفت: من حرفی ندارم بزنم جواد طوسی لطف کرده فیلمی ساخته که خوب است و طوسی اگر لطفی به من ندارد به تفکر و نقطه ای دارد که من در سینما از آن دور نمی‌شوم و به هر جهت سینمای من را خیلی دوست دارد و می‌رسد روزی که کسانی که دوست ندارند دوست خواهند داشت، چون ما به این سینما تعهد داریم.

جواد طوسی با چشمانی گریان از رفتن علی معلم گفت و به صحبت‌های خود ادامه نداد.

مسعود سلامی تهیه‌کننده فیلم «قهرمان آخر» اظهار داشت:من هم به سهم خودم درگذشت علی معلم را تسلیت می‌گویم.خوشحالم برای کار استادم اینجا هستم و از همراهی او قدردانی می‌کنم.

علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری سینما نیز بیان کرد:خوشحالم در جمع شما هستم، روح علی معلم شاد و از شما ممنون هستم که اینجایید.

ستار اورکی ترانه‌سرا و آهنگساز عنوان کرد:به کیمیایی تسلیت ویژه می‌گویم چون می‌دانم چه رابطه‌ای بین او و زنده یاد علی معلم بود و خوشحالم که قدم کوچکی در این فیلم برداشتم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرامیداشت یاد علی معلم/تسلیت به مسعود کیمیایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..