تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار ۲۷۳۱ آتش‌نشان در ۱۱۴۸ نقطه تهران

به گزارش افکارنیوز،

سید جلال ملکی درباره تمهیدات سازمان آتش‌نشانی تهران برای شب چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی مانند سال‌های قبل تمام تلاش و توان خود برای تامین ایمنی شب چهارشنبه آخر سال را به کار می‌گیرد و در همین خصوص تمام نیروها و تجهیزات آتش‌نشانی در آماده‌باش صد درصدی هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران  و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: علاوه بر این که 123 ایستگاه آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل به سر می‌برند آتش‌نشانان در 1148 نقطه از میادین، معابر و اماکن تجمعی مستقر خواهند شد و از این تعداد در 575 نقطه استقرار با انواع خودروی سبک و سنگین خواهد بود. 

وی افزود: آتش‌نشانان در 234 نقطه با خودروی سنگین، در 232 نقطه با خودروی سبک و در 109 نقطه با موتورسیکلت مستقر خواهند بود. همچنین 453 گروه دیگر نیز تیم‌های استقراری هستند که به صورت پیاده و 2 نفره با خاموش کننده‌های دستی در اماکن تجمعی و معابر مستقر خواهند شد. 

ملکی با بیان این که از ظرفیت 120 خودروی نواحی شهرداری تهران برای تامین ایمنی شب چهارشنبه آخر سال استفاده می‌شود، خاطر نشان کرد: این خودروها مجهز به خاموش‌کننده و نیرو می‌شوند و در اطراف نواحی شهرداری مستقر خواهند شد، که در صورت بروز مشکل به محل حادثه بروند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران  تصریح کرد: در مجموع 2731 نفر آتش‌نشان در محل‌های تعیین شده مستقر خواهند شد و مابقی آتش‌نشانان نیز در ایستگاه‌ها حضور خواهند داشت. استقرارها از ساعت 16 تا زمان مورد نیاز و عادی شدن تردد ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به هدف سازمان آتش‌نشانی از استقرار گسترده آتش‌نشانان اظهار کرد: هدف از این استقرار گسترده ممانعت از برگزاری جشن نیست و با توجه به ترافیک‌های پیش‌بینی شده هدف این است که در صورت بروز حادثه دسترسی به محل حادثه سریع‌تر صورت بگیرد.

ملکی با اشاره به همکاری مردم با آتش‌نشان‌ها گفت: امیدوارم این همکاری نیز فردا ادامه پیدا کند، شهروندان در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی از محل حادثه فاصله بگیرند و مراتب سامانه 125 یا آتش‌نشانان مستقر اطلاع دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار ۲۷۳۱ آتش‌نشان در ۱۱۴۸ نقطه تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..