تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار پهپادهای نظامی آمریکا در کره جنوبی

کد خبر: ۴۹۷۵۸۸

۲۱۱۵  بازدید

فرماندهی نیروهای مستقر آمریکا در کره جنوبی اعلام کرده که واشنگتن استقرار پهپادهای نظامی در پایگاه هوایی واقع در 150 مایلی جنوب سئول را آغاز کرده است.

خبرگزاری فارس: در ادامه تنش‌ها در شبه جزیره کره، آمریکا استقرار پهپادهای نظامی در جنوب پایتخت کره جنوبی را آغاز کرده است.

فرماندهی نیروهای مستقر آمریکا در کره جنوبی امروز دوشنبه اعلام کرد که این کشور استقرار پهپادهای مسلح ساخت شرکت «گِرِی ایگل» را در کره جنوبی آغاز کرده است.

به گزارش «هیل»، قرار است پهپادهای مسلح آمریکایی در پایگاه هوایی «کونسان» واقع در 150 مایلی شهر سئول به صورت دائمی مستقر شوند و روند استقرار آنها آغاز شده است.

در بیانیه فرماندهی نیروهای مستقر آمریکا در کره جنوبی آمده که استقرار پهپادها، سبب تقویت توانمندی جهت دریافت اطلاعات، نظارت و شناسایی در منطقه خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار پهپادهای نظامی آمریکا در کره جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..