تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بمب نقل و انتقالاتی/ مقصد ستاره فصل بعد پرسپولیس مشخص شد

روز نو :

مرد کروات درمصاحبه های خود به صراحت عنوان می کند که تیمش نیازی به رامین رضائیان ندارد و بدون این بازیکن هم نتیجه گرفته است.

 

به رغم این صحبت ها هنوز مسوولان باشگاه پرسپولیس کورسوی امیدی دارند که بتوانند درسال آینده برانکو را راضی کنند که کوتاه آمده و رامین رضائیان را ببخشد.

 

با توجه به اینکه رامین رضائیان هنوز یک سال دیگر(تا پایان لیگ هفدهم) با پرسپولیس قرارداد دارد دست اندرکاران باشگاه بدشان نمی آید او را حفظ کنند اما اگر به هردلیلی چنین اتفاقی نیفتد این بازیکن ملی پوش به لیگ قطر کوچ خواهد کرد.

 

شنیدیم مدیربرنامه های رامین رضائیان خیلی به درخشش این بازیکن دردیدارروز سوم فروردین سال 1396 برابرتیم ملی قطردرچارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی خیلی دلخوش کرده و امیدواراست بتواند مدافع ملی پوش ساروی را به لیگ ستارگان قطر ترانسفرکند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بمب نقل و انتقالاتی/ مقصد ستاره فصل بعد پرسپولیس مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..