تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری خونین در دربی مازندران + تصاویر

شهرآورد مازندران با درگیری هواداران و نیروهای امنیتی ورزشگاه متوقف شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم، در دیدار داربی مازندران بین دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر با نتیجه یک بر یک در نیمه اول به پایان رسید.

هواداران تیم فوتبال نساجی با ماموران برقراری امنیت ورزشگاه درگیر شدند و این درگیری تا جایی ادامه پیدا کرد که هواداران نساجی فنس‌های اطراف زمین را شکستند و به زمین بازی هجوم آوردند.

بازیکنان نساجی برای آرام کردن جو ورزشگاه به سمت هواداران‌شان رفتند ولی در این هنگام ماموران امنیتی ورزشگاه با آن‌ها درگیر شدند. در این درگیری‌ها تعدادی از هواداران نساجی مصدوم شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری خونین در دربی مازندران + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..