تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صاعقه جان یک کشاورز دشتستانی را گرفت

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان گفت: وقوع صاعقه سبب مرگ یک کشاورز و مصدوم شدن ۲ کشاورز دیگر دشتستانی در منطقه عطبیه شبانکاره شد.

صراط: رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان گفت: وقوع صاعقه سبب مرگ یک کشاورز و مصدوم شدن ۲ کشاورز دیگر دشتستانی در منطقه عطبیه شبانکاره شد.

محمدعلی دهقان در گفت‌وگو با تسنیم در دشتستان با اشاره به وقوع صاعقه و کشته و زخمی شدن 3 نفر اظهار داشت: سه کشاورز در مرزعه‌ای در روستای عطیبه شبانکاره در کلبه خود به سبب بارندگی و رعد و برق شدید سکونت داشتند که صاعقه شدید  سبب خسارت جانی به این کشاورزان شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک نفر جان خود را دست داد افزود: صاعقه سبب سوختگی شدید ‌یک نفر شد که پس از وقوع صاعقه کلبه کشاورزان ریزش می‌کند و 2 نفر هم  مصدم می‌شوند.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان با بیان اینکه در این حادثه یک کشاورز 32 ساله جان خود را از دست می‌دهد گفت: به سبب برخورد مستقیم صاعقه این کشاورز 32 ساله در دم فوت می‌کند و 2 کشاورز دیگر با سن 17 و 18 ساله به سبب ریزش ساختمان بر اثر وقوع صاعقه مجروح و راهی بیمارستان برازجان می‌شوند.

دهقان تصریح کرد: بلافاصله پس از اعلام حادثه به اورژانس در کمترین زمان ممکن، افراد حادثه‌دیده به بیمارستان شهید گنجی برازجان اعزام شدند. اورژانس دشتستان در هر شرایطی برای خدمات‌رسانی به آسیب دیدگان در آمادگی به سر می‌برد و امسال تاکنون به ماموریت‌های مختلفی برای ارائه خدمات به حادثه دیدگان اعزام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صاعقه جان یک کشاورز دشتستانی را گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..