تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلسله جلسات تفسیر قرآن و شرح نهج البلاغه در مسجد حجت بن الحسن(عج)

کانون خبرنگاران نبأ: سلسله جلسات تفسیر قرآن کریم و شرح نهج‌البلاغه در طول هفته بعد از نماز مغرب در مسجد حجت بن‌الحسن(عج) تهران برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سلسله جلسات تفسیر قرآن کریم، شرح نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه از روز شنبه تا سه‌شنبه هر هفته بعد از اقامه نماز مغرب با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مطلبی، شاگرد آیت‌الله العظمی سبحانی در مسجد حجت بن‌الحسن( عج) تهران برگزار می‌شود، هم‌چنین جلسات بیان سبک زندگی اسلامی از دیدگاه اهل بیت(ع) روزهای جمعه در مسجد مذکور برقرار خواهد بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مطلبی سال 1339 در روستای فشارک اصفهان در خانواده متدین متولد شد، وی بعد از گذراندن دروس ابتدائی در شهر اصفهان در سال 1353 وارد حوزه علمیه شد و پس از خواندن دروس سال اول طلبگی خود جهت ادامه تحصیل و بهره‌گیری از محضر علماء دینی به شهر قم عزیمت کردند.
ایشان طی مدت حضورشان در قم در مدرسه خان که متعلق به آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) مشغول به تحصیل بودند، ایشان بعد از چند سال تدریس به دروس خارج حوزه علمیه رسیدند و به همین دلیل درس های فقه، اصول و فلسفه را به ترتیب در محضر حضرت آیات شیخ جواد تبریزی(ره)، شیخ جعفر سبحانی و یحیی انصاری(ره) تلمذ کردند.
حجت‌الاسلام مطلبی تا سال 1379 در شهر قم زندگی می‌کردند اما بعد از ارائه پیشنهاد حوزه های علمیه مختلف از جمله امام صادق(ع) هشتگرد کرج و مدینۀ‌العلم شهررضا اصفهان جهت تدریس و مدیریت حوزه ها به شهر های دیگر مسافرت دائمی کردند، در حال حاضر نیز به مدت 14 سال مدیریت حوزه علمیه حجت بن‌الحسن(عج) تهران و امامت مسجد این حوزه را بعد از فوت آیت‌الله طاهری شیرازی(ره) به دستور آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی بر عهده دارند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلسله جلسات تفسیر قرآن و شرح نهج البلاغه در مسجد حجت بن الحسن(عج)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..