تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«بدن تکانی» قبل از تعطیلات


یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: مصرف بعضی مواد غذایی قبل از تعطیلات نوروزی باعث پاکسازی بدن از سموم می‌شود.
اکبر سرخ‌نژاد متخصص تغذیه و رژیم درمانی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران، با بیان این که قبل از تعطیلات نوروزی باید بدن پاکسازی شود، گفت: قبل از فرا رسیدن عید از مصرف غذاهای آماده مانند فست فودها، پیتزا، کنسرو و مواد غذایی که از رستوران‌ها تهیه می‌شود، خودداری کنید.وی بیان کرد: افزودن آبلیمو به سالاد یا مواد غذایی چرب باعث پاکسازی بدن از چربی و مواد مضر می‌شود، همچنین مصرف شربت لیمو در هنگام صبح به سوخت و ساز بدن کمک بسزایی می‌کند.
این متخصص تغذیه و رژیم درمانی با تاکید بر این که با مصرف برخی مواد غذایی می‌توان سم‌زدایی، کاهش وزن و انرژی را افزایش داد، اظهار کرد: استفاده از آب، میوه‌جات، سبزیجات تازه و مواد مغذی باعث پاکسازی کلیه و معده می‌شود.
سرخ‌نژاد با اشاره به این که مواد غذایی حاوی فیبر، آنتی‌اکسیدان و ویتامین باعث بهبود سلامت بدن می‌شود، تاکید کرد: قبل از تعطیلات نوروزی از مصرف غذاهای چرب، تند، شور، گوشتی، چای پر رنگ خودداری کنید.وی ادامه داد: مصرف مایعاتی مانند نوشابه، دوغ و دلستر همراه با مواد غذایی ممنوع است.
به گفته این متخصص تغذیه و رژیم درمانی، عوارضی مانند بیماری‌های روحی و روانی، قلبی و عروقی و تنفس در هوای آلوده بروز عوارض خونی و ریوی را در افراد تشدید می‌کند.
سرخ‌نژاد با تاکید بر این که استفاده از روغن زیتون، کنجد، روغن خارخاسک و سویا به همراه سالاد یا مواد غذایی به پاکسازی بدن کمک بسزایی می‌کند، تصریح کرد: مبتلایان به دیابت با مصرف گیاه دارویی خارخاسک قبل از تعطیلات نوروزی از افزایش قند خون در عید در امان هستند. این متخصص تغذیه و رژیم درمانی یادآور شد: برای پاکسازی صددرصد سموم بدن از همین امروز شروع به فکر مصرف گیاهان دارویی مانند شاتره، آویشن، کاسنی و بید باشید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««بدن تکانی» قبل از تعطیلات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..