تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوئینگزگ وان:1، خودرویی که ممکن است نوربرگ رینگ را به لرزه درآورد

کوئینگزگ وان:1، خودرویی که ممکن است نوربرگ رینگ را به لرزه درآورد

آخرین اخبار

سجاد حیدری
نویسنده

محصولات کوئینگزگ همواره به عنوان یکی از جدی‌ترین و قدرتمندترین رقیب غول صنعت خودرو یعنی بوگاتی ویرون شناخته می‌شوند که اکثرا با پیشرانه‌ای 8 سیلندر به جدال پیشرانه‌های 16 سیلندر بوگاتی می‌روند اما نکته قابل توجه و برتری محصولات کوئینگزگ، وزن سبک آن‌هاست که کاملا، حتی رینگ‌های خودرو از فیبرکربن ساخته شده‌اند و بیشترین ضریب درگ آیرودینامیکی را در طراحی به خود اختصاص داده‌اند، این صفات گفته شده بی شک در مورد خودروی معروف کوئینگزگ هم صادق است، به طوری که کمپانی سازنده ادعای وزن 1340 کیلوگرمی و حداکثر قدرت بالای 1340 اسب‌بخاری را برای این مدل با احتمال قوی پیشرانه هشت سیلندر کرده است تا حالا شاهد ادعای مجدد شرکت خودروسازی کوئینگزگ، حتی پس از شکست عملیات تایم گیری در پیست نوربرگ رینگ باشیم.
در ماه جولای سال گذشته بود که شرکت خودروسازی کوئینگزگ ادعا کرد می تواند با خودروی هایپرکار خود یعنی مدل 1:One، پیست نوربرگ رینگ را در عرض 6 دقیقه 40 ثانیه تمام کند، ولی در حین زمان گیری و انجام تست های خود در پیست نوربرگ رینگ، سیستم ترمز ماشینش دچار مشکل شد و یک حادثه وحشتناک برای آن رخ داد که نتیجه اش سالم ماندن راننده، ولی تکه تکه شدن اتومبیل بود. حال بار دیگر شرکت خودروسازی کوئینگزگ ادعا می کند که در حال برنامه ریزی برای آغاز یک آزمون جدید در پیست نوربرگ رینگ است تا بهترین زمان این پیست را به نام خود ثبت کند، ولی هنوز زمان خاصی برای این کار تعیین نکرده است.
در ادامه بد نیست بدانید که پیش از رونمایی از بوگاتی شیرون، رقیب جدی این خودرو یعنی بوگاتی ویرون از یک پیشرانه 8.0 لیتری 16 سیلندر با پشتیبانی از چهار توربوشارژر و قدرت خروجی 1184 اسب بخاری با وزنی حدود 2 تن سود می‌برد، با این حساب کونیخ زگ با قدرت 1322 اسب‌بخار و وزن 1340 کیلوگرمی در مقابل بوگاتی ویرون و یا حتی در مقابل بوگاتی شیرون قرار می‌گیرد تا برتری و رکورد جهانی سرعت را به نام خود ثبت کند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوئینگزگ وان:1، خودرویی که ممکن است نوربرگ رینگ را به لرزه درآورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..