تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور کار مرکل در کاخ سفید چیست؟

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "دی سایت"، "آنگلا مرکل"، صدر اعظم آلمان در آستانه اولین دیدار خود با "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور جدید آمریکا که فردا در واشنگتن انجام می شود اطمینان داد که بتواند گفتگوهای سازنده ای را با رئیس جمهور جدید آمریکا انجام دهد.

مرکل در یک دیدار با نمایندگان اقتصادی در مونیخ تاکید کرد که گفتگوهای مستقیم همواره خیلی بهتر از حرف زدن درباره یکدیگر است. آمریکا یک شریک تجاری مهم برای ما بوده و این مسئله در آینده نیز ادامه خواهد یافت.

استفان زایبرت سخنگوی دولت آلمان نیز اعلام کرده است که در دیدار روز سه شنبه مرکل با ترامپ از جمله به مسئله قرارداد تجارت آزاد با آمریکا موسوم به تی تی آی پی که روند مذاکرات آن متوقف شده است پرداخته خواهد شد. همچنین موضوع آموزش های حرفه ای دو گانه نیز به بحث گذاشته خواهد شد.

مدیران شرکت های زیمنس، بی ام و و شفلر نیز در این سفر مرکل را همراهی خواهند کرد.

زایبرت درباره دیدار مرکل با ترامپ گفت که این یک تبادل نظر کاملا معمولی اما مفید و لازم بین روسای مهم ترین و تنگاتنگ ترین شرکای دو سوی آتلانتیک خواهد بود. صدر اعظم آلمان درباره این فرصت برای بحث های مفصل خرسند است. آلمان و آمریکا دو شریک و خیلی بیشتر از این هستند. لیست علایق مشترک ما بسیار طولانی است.

مرکل در بخش دیگری از سخنانش همچنین به مسئله اختلافات با ترکیه بر سر نشست های تبلیغاتی وزرای ترک پرداخته و هم بستگی و حمایت کامل خود با هلند در برابر اهانت های ترکیه به این کشور و مقایسه آن با فاشیست را ابراز کرد. وی در این باره گفت: من مقایسه آلمان با نازیسم را در پارلمان آلمان رد کرده بودم و حالا هم این مسئله درباره هلند معتبر است.

انتهای پیام/  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور کار مرکل در کاخ سفید چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..