تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام 565 مشاوره فردی در کرمان

انجام 565 مشاوره فردی در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ،عباس صادق زاده با بیان اینکه رشد طلاق و خشونت در جامعه دلایل مختلفی دارد، گفت : نداشتن برنامه ، ناهماهنگی های بین بخشی و فضای مجازی تهدید جدی برای متلاشی شدن خانواده ها محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح مرکز جامع مشاوره و روانشناختی از 17 آبان ماه تعداد 90 پرونده طلاق بررسی شده است،گفت : تعداد 22 مشاور به صورت حضوری و 9 مشاور به صورت تلفنی در این مرکز مشغول به خدمت بوده و تا کنون 565 مشاوره فردی انجام شده است .

صادق زاده افزود : مبلغ صد و نه میلیون و 750 هزار تومان یارانه مشاوره به نیازمندان ، 39میلیون و صدو یازده هزار تومان یارانه مشاور طلاق پرداخت شده و مبلغ 64میلیون 136 هزار تومان حق الزحمه مشاوران دولتی بوده است.

انتهای پیام /ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام 565 مشاوره فردی در کرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..