تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشنایی دانش‌آموزان 700 مدرسه مشهد با آموزش‌های ایمنی

آشنایی دانش‌آموزان 700 مدرسه مشهد با آموزش‌های ایمنیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسؤول اداره آموزش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در خصوص فعالیت‌های این اداره برای آگاهی بخشی به جوانان و نوجوانان مشهدی در خصوص چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: اقدامات مختلفی برای روز چهارشنبه آخر سال برنامه‌ریزی شده که از دو هفته قبل این برنامه‌ها آغاز شده است.

حسن سلمانی افزود: با توجه به گروه هدف در حوادث چهارشنبه‌سوری که دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان هستند، بیشترین برنامه‌ها معطوف به این دسته و گروه سنی طراحی و اجرا شد.

او با بیان این که این سازمان برای مدارس، برنامه‌های منظمی اجرا می‌کند، خاطرنشان کرد: برنامه‌های زنگ ایمنی در مدارس از اول مهرماه به‌طور روتین در مدارس برگزار می‌شود که این آموزش‌ها در ایام آخر سال به‌طور خاص و ویژه با سرفصل‌های چهارشنبه‌سوری برگزار می‌شود.

سلمانی افزود: سرفصل‌های ارائه‌شده برای دانش‌آموزان در این ایام شامل بیان خطرات ناشی از حوادث این روز و پخش کلیپ‌هایی از حوادث که جنبه پیشگیرانه دارد، می‌شود.

مسؤول اداره آموزش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد به حضور کارشناسان اداره آموزش در برنامه‌های صدا و سیمای استان اشاره و ادامه داد: علاوه بر آن، محصولات آموزشی و فرهنگی تولید و به چاپ رسید که در ایام منتهی به چهارشنبه آخر سال در مدارس توزیع شد.

سلمانی ادامه داد: جشنواره «ققنوس» ویژه موضوع چهارشنبه‌سوری با همکاری آموزش‌وپرورش منطقه تبادکان، سازمان آتش‌نشانی و فرهنگسرای زیبا و ایمن از 16 اسفندماه آغاز به کار کرد و تا 18 اردیبهشت‌ماه نیز ادامه خواهد داشت.

او با بیان این که سالانه حدود 700 مدرسه تحت آموزش‌های آتش‌نشانی قرار می‌گیرند، گفت: علاوه بر آن،500 مرکز پیش‌دبستانی و مهدکودک نیز برای آموزش‌های لازم به مرکز آموزش متمرکز سازمان آتش‌نشانی برده می‌شوند.

انتهای پیام// ف ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشنایی دانش‌آموزان 700 مدرسه مشهد با آموزش‌های ایمنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..