تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«عدالت» رمز مشترک دغدغه‌مندان انقلاب باشد

ساعت: 17:22 منتشر شده در مورخ: 1395/12/23 شناسه خبر: 1063389

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در دیدار رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم گفت: «عدالت» رمز مشترک دغدغه‌مندان انقلاب و نظام باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان عصر امروز(دوشنبه) در دیدار آقای حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس شورای اسلامی، عدالت را رمز مشترک دغدغه‌مندان انقلاب، پیش از پیروزی انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: نباید اجازه دهیم عدالت در جامعه آسیب ببیند و امروز هم باید عدالت رمز مشترک دغدغه‌مندان انقلاب و نظام باشد. 


وی با بیان این‌که مردم وقتی ظلم و بی‌عدالتی را در جامعه مشاهده می‌کنند اعتمادشان نسبت به انقلاب تضعیف می‌شود، اظهار کرد: مسئولان باید در راستای تحقق عدالت و مبارزه با تبعیض و ظلم دغدغه جدی داشته باشند و دغدغه‌مندی آن‌ها به صورت عملی برای مردم قابل مشاهده باشد. 

امام‌جمعه قزوین صدور انقلاب را از اهداف والای نظام برشمرد و تأکید کرد: صدور انقلاب با توجه به الگوی انقلابی بودن محقق خواهد شد و این الگو زمانی قابلیت صدور دارد که برگرفته از سیر انبیا (ع)، ائمه اطهار (ص) و امام علی (ع) باشد.


نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه تبیین سیره و سنت حکومتی و ساده زیستی امام علی (ع) را یکی از ضرروریات حکومت و نظام اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: نباید فرهنگ جامعه به سمتی هدایت شود که اشرافی‌گری در بدنه مسئولان و جامعه نفوذ پیدا کند و در نهایت تبیین سیره و سنت امام علی (ع) با مشکل مواجه شود. 

وی توجه به اقتصاد اسلامی و پرهیز از نظام ربوی را ضروری دانست و اذعان کرد: در قرآن آمده است که رباخوار در جنگ با خداوند است و اگر در جامعه‌ای جریان پیدا کند، آن جامه را به انحطاط و نابودی می‌کشاند. 

عابدینی با تأکید بر این‌که نظام ربوی امنیت اقتصادی جامعه را به نابودی می‌کشاند، اضافه کرد: رباخواری عواقب خطرناکی به همراه دارد و تمام ابعاد آن جامعه را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد و مسئولان باید برای این پدیده چاره‌ای بیندیشند. 

امام‌جمعه قزوین قانون‌مداری را بسیار مهم و ضروری دانست و اظهار کرد: متأسفانه شاهدیم که برخی‌ها برای چپاول بیت‌المال قانون را دور می‌زنند اما از این معنا غافل هستند که استراتژی دور زدن قانون، استراتژی صهیونیستی است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««عدالت» رمز مشترک دغدغه‌مندان انقلاب باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..